توصیه‌ای از آیت‌الله جاودان

راه پیشگیری از چشم زخم چیست؟

"ره‌نمای طریق"مجموعه‌ پرسش‌ها و پاسخ‌های برای زندگی بهتر است. مردم جزئی‌ترین اتفاقات و مشکلاتشان را برای آیت‌الله جاودان تعریف کرده‌اند و ایشان هم پدرانه پاسخ داده‌اند.
کد خبر: ۷۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 23March 2016

راه پیشگیری از چشم زخم چیست؟

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، ارتباط مردم و روحانیت چیزی است که انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.امروز با تمام هجمههایی که با ابزارهای نوین و معرفتسوز به این پایگاه بزرگ و قوی معنوی میشود، نهتنها ارتباط مردم کمتر نشده که پای نوجوانان و جوانان نیز بسیار جدیتر از قبل به این عرصه باز شده است. نوجوان و جوان امروز ما در شرایطی زندگی میکند که اطرافش پر از الگوهای غلط و اشتباه  است که اتفاقاً تلاش میشود تا همانرا بهعنوان جنس اصلی به آنها معرفی کنند. در چنین شرایطی کسی که میخواهد زندگیاش را بر اساس الگوهای صحیح اسلامی پیش ببرد، نیاز به یک مشاور و همراه خوب دارد تا پدرانه او را راهنمایی کند.

کتاب «رهنمای طریق» مجموعه پرسشها و پاسخهای برای زندگی بهتر است. مردم جزئیترین اتفاقات و مشکلاتشان را برای آیت الله جاودان تعریف کردهاند و ایشان هم پدرانه پاسخ دادهاند.

پاسخ آیت الله جاودان به پرسشی درباره چشم رخم را در ادامه بخوانید:

سوال: سلام علیکم. آیا چشم زخم میتواند سبب مشکلاتی غیر از بیماری جسمی هم بشود؟ مثلا ممکن است چشم زخم سبب ایجاد مشکلات معیشتی یا مشکلات درسی و... بشود؟ و راه حل پیشگیری از آن چیست؟

آیتالله جاودان: سلام علیکم و رحمة الله. چشم زخم می تواند در همه چیز مشکل ایجاد کند و این بستگی دارد که چشم زخم زننده به چه چیزی نظر کرده باشد و دوای آن در مرحله اول صدقه است. شما اگر گرفتار هستید مکرر صدقه بدهید و به نیت رفع مشکل 100 بار و 200 بار صدقه بدهید و ذکر «ماشاءَ الله لا قُوّة إلا بالله العَلیّ العَظیم» هم زیاد بگوئید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار