رییس جمعیت هلال‌احمر:

طرح نوروز؛ مانور میزان آمادگی هلال است

رییس جمعیت هلال‌احمر با تاکید اینکه حضور چشمگیر هلال‌احمر در طرح نوروزی بر کسی پوشیده نیست، افزود: همه عزیزانی که در تعطیلات نوروزی برای خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند کار بزرگی را انجام می دهند که اجر والایی دارد.
کد خبر: ۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 23March 2016

طرح نوروز؛ مانور میزان آمادگی هلال است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دکتر سید امیرمحسن ضیائی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات بازدید و از نزدیک در جریان روند دریافت، پردازش و تحلیل آمار در این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه کار بزرگی در این مرکز انجام میشود، افزود: دریافت، پردازش و تحلیل آمارها میتواند راهکارهای مفید و ارزشمندی را برای آینده ارائه دهد.

رئیس جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه ارائه آمار درست و واقعی میتواند منجر به تاثیرگذاری برای کاهش حوادث و تلفات جانی شود، خاطر نشان کرد: باید ارائه گزارش از خدمات را به سمت تحلیلی شدن سوق دهیم تا بتوان براساس تحلیل برنامه ریزی درست کرد.

وی اداره سازمان بزرگی چون جمعیت هلالاحمر را کاری حساس دانست و افزود: طرح نوروزی و طرحهایی از این دست یک فرصت برای نشان دادن میزان تاثیرگذاری و جایگاه هلالاحمر در خدمترسانی به مردم است.

دکتر ضیائی ادامه داد: از سوی دیگر این طرحها یک مانور بزرگ درون سازمانی است که میزان آمادگی خود را محک بزنیم.

وی با اشاره به لزوم بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد هلالاحمر در طرحهای مختلف، گفت: انجام این مهم میتواند ما را در مسیر جبران کاستیها و استفاده بهتر از پتانسیلها کمک کند.

رئیس جمعیت هلالاحمر با تاکید بر فعالیت ٢٤ ساعته و بدون تعطیلی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات افزود: هر اتفاق بزرگی که در کشور رخ دهد از این مرکز فرماندهی می شود، بنابراین فعالیت این مرکز معطوف به نوروز و یا ایام خاصی نیست بلکه در همه روزها؛ وظیفه مهمی در هدایت عملیاتها دارد.

دکتر ضیائی با بیان اینکه حضور چشمگیر هلالاحمر در طرح نوروزی بر کسی پوشیده نیست افزود: همه عزیزانی که در تعطیلات نوروزی برای خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند کار بزرگی را انجام می دهند که اجر والایی دارد.

براساس گزارش سایت هلال احمر، وی با اشاره به سوابق خوب و ارزشمند کارکنان مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است که هم نیروی جوان و هم باتجربه در این مرکز خدمات و فعالیتهای هلالاحمر در حوزه امداد و نجات را رصد می کنند.

نظر شما
پربیننده ها