خبر خوش برای سربازان فوق لیسانس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هرگونه استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سربازان وظیفه دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات، میادین و چهارراه‌ها را رد کرد.
کد خبر: ۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳ - 07December 2013

خبر خوش برای سربازان فوق لیسانس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "عینالله جهانی" در تشریح چگونگی استفاده پلیس راهور تهران بزرگ از سربازان وظیفه اظهار داشت: با توجه به ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات ترافیکی اعمال قانون و ثبت تخلفات ترافیکی رانندگان متخلف تنها بر عهده افسران است. لذا با توجه به این موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی یا لیسانس وظیفه ثبت تخلفات ترافیکی را بر عهده دارند.

رئیس مرکز اطلاعرسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مهارت افسران در ایجاد ارتباط اجتماعی با شهروندان بسیار بیش از سربازان دارای تحصیلات کمتر است افزود: جذب افسران وظیفه دارای مدرک لیسانس در پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از این افراد به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی در خیابانها و چهارراهها بیش از همه به این علت است که این افراد به واسطه دارا بودن تحصیلات دانشگاهی، طبیعتا رفتار مناسبتری را با شهروندان دارند و از این رو در این موقعیت از سعه صدر بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه افزود: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با استفاده از سربازان دارای مدرک دیپلم و پایینتر از لیسانس در رتق و فتق امور ترافیکی در صدد کنترل ترافیک شهر با برقراری بالاترین تعامل میان ماموران خود و شهروندان است.

جهانی در پایان با رد هرگونه استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سربازان وظیفه دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات، میادین و چهارراهها تاکید کرد: تعداد سربازان وظیفه دارای مدارک بالاتر از لیسانس به نسبت دیگر سربازانی که دوره خدمت خود را در پلیس راهور تهران بزرگ میگذرانند به مراتب کمتر است و پلیس راهنمایی و رانندگی از این سربازان در قسمتهای تخصصی و حتیالمقدور به تناسب تخصصشان استفاده می کند
 

نظر شما
پربیننده ها