مسئول عملیات جمعیت هلال احمر همدان:

امدادگران همدانی جان مصدومان ۳۳ حادثه جاده‌ای را نجات دادند

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اسکان ۱۲ هزار مسافر در پایگاه‌های سلامت این جمعیت گفت: تیم‌های امدادگر هلال احمر استان در طرح نوروزی امسال تاکنون جان مصدومان ۳۳ حادثه جاده‌ای را نجات دادند.
کد خبر: ۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ - 26March 2016

امدادگران همدانی جان مصدومان ۳۳ حادثه جاده‌ای را نجات دادند

به گزارش گروه استان های دفاع پرس، محمد فضلی اظهار داشت: تیمهای هلال احمر استان همدان در طرح نوروزی امسال تاکنون در صحنه 65 سانحه حضور یافتند و به آسیبدیدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه به 35 مصدوم سوانح رانندگی امدادرسانی شده است که 7 نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و مابقی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: امدادرسانی به مصدومان سوانح جادهای 80 درصد از عملیاتهای هلال احمر استان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: این امدادرسانیها شامل 18 مورد واژگونی خودرو، 11 مورد تصادف و چهار مورد سایر حوادث جادهای برون شهری، 5 سانحه رانندگی در درون شهر، 2 مورد برف و کولاک و یک عملیات کوهستان بوده است.

فضلی اظهار داشت: 89 نفر نیروی امدادگر و 23 آمبولانس و یک خودرو نجات در طرح امداد نوروزی فعالیت دارند اما برای انجام عملیات امداد و نجات آسیبدیدگان تاکنون 286 نفر روز نیروی عملیاتی به کار گرفته شده و 45 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودرو نجات اعزام شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود 12 هزار 234 نفر مسافر در چادرها و پایگاههای سلامت و ایمنی هلال احمر استان مراجعه و اسکان داده شدند.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: 18 پایگاه ثابت و سیار در استان همدان مستقر هستند که پایگاههای سیار مجهز به 3 دستگاه خودرو آمبولانس در ورودیهای شهر همدان مستقر شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار