نادری مطرح کرد؛

تولید 700 عنوان کتاب الکترونیک در سال 94 / «دختر شینا» پرفروش‌ترین

مدیر سوره مهر الکترونیک گفت: در سال 94 تعداد 700 عنوان کتاب را در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت دیجیتال تولید کردیم که از این تعداد، «دختر شینا» پرمخاطب‌ترین تولید ما در سال 94 بوده است.
کد خبر: ۷۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ - 30March 2016

تولید 700 عنوان کتاب الکترونیک در سال 94 / «دختر شینا» پرفروش‌ترین

امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک طی گفتوگویی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بخش از انتشارات سوره مهر در سال 94 گفت: یکی از فعالیتهای بخش سوره مهر الکترونیک به تولید کتابهای الکترونیک اختصاص داشت که در سال جاری نیز فعالیتها در این زمینه ادامه داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 700 عنوان کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت الکترونیکی تولید و در دسترس علاقهمندان قرار داده شده است. این دسته از کتابها از طریق نرمافزار اختصاصی سوره مهر، نرمافزار فراکتاب، طاقچه، خط، کتابراه و ایرانسل قابل دریافت است.

مدیر سوره مهر الکترونیک در ادامه به پرمخاطبترین کتابها در این بخش اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته کتابهای «دختر شینا»، «دا»، «برای تاریخ میگویم»، «فیض بوک» و «آن بیست و سه نفر» بیشترین مخاطب را در بخش کتابهای الکترونیک داشتند، اما در این میان، کتاب «دختر شینا» بیشترین اقبال را در میان مخاطبان داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار