مدیرعامل هلال‌احمر لرستان عنوان کرد

آماده‌باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر لرستان در روز طبیعت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در روز ۱۳ فروردین ۲۷ پایگاه امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان در آماده‌باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۷۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 01April 2016

آماده‌باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر لرستان در روز طبیعت

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حسین رضا مرادی اظهار داشت: در روز 13 فروردین که شهروندان لرستانی استقبال خوبی از روز طبیعت دارند و به نقاط خوش آبوهوای استان مسافرت میکنند تمامی پایگاههای امدادی جمعیت هلالاحمر لرستان نیز به این واسطه در آمادهباش کامل قرار دارند.

وی افزود: از تعداد یادشده 9 پایگاه بهصورت سیار و واکنش سریع قرار دارند که قادرند در صورت وقوع هرگونه حادثه با آمادگی کامل به محل اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان بیان کرد: در پایگاههای امدادی لرستان علاوه بر آمبولانس 12 دستگاه خودروی ست نجات و جود دارد تا در حین عملیات امدادی کار نجات با مشکلات کمتری صورت بگیرد.

مرادی تصریح کرد: دپوی اقلام امدادی نیز پیش از سفرهای نوروزی بهصورت کامل فراهمشده و اکنون در صورت هرگونه حادثه کوچک و بزرگ امدادگران جمعیت هلالاحمر استان میتوانند آن را ساماندهی کنند.

وی عنوان کرد: شماره 112 جمعیت هلالاحمر بهصورت شبانه و رایگان روزی در تمامی اوقات شبانهروز آماده پاسخگویی بهتمامی همشهریان و مهمانان نوروزی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار