از سوی انتشارات صهبا صورت گرفت؛

«خاطرات جبهه» مقام معظم رهبری رسید/ نظر آقا درباره «شهریار» را در این کتاب بخوانید

انتشارات صهبا دو درس‌گفتار جدید را در روزهای پایانی سال ۹۴ منتشر کرد که یکی از آنها به خاطرات مقام معظم رهبری از آزادسازی سوسنگرد اختصاص دارد.
کد خبر: ۷۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ - 02April 2016

«خاطرات جبهه» مقام معظم رهبری رسید/ نظر آقا درباره «شهریار» را در این کتاب بخوانید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات صهبا در روزهای پایانی سال 94 دو درسگفتار از مجموعه درسگفتارهای خود را منتشر کرد که یکی از آنها با عنوان «خاطرات جبهه 1» منتشر شده است. این اثر به خاطرات مربوط به آزادسازی سوسنگرد و نامه مهم آیتالله خامنهای در آن زمان است که از بیانات ایشان استخراج و منتشر شده است.

این اثر یازدهمین عنوان از درسگفتارهایی است که انتشارات صهبا درباره مقام معظم رهبری منتشر کرده است. اثر حاضر حاصل مصاحبه ایشان با شبکه دوم سیماست. قرار است عناوین دیگری نیز از خاطرات ایشان در همین قالب به چاپ برسد.

اثر دیگری که صهبا در این مجموعه به چاپ رسانده، به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهریار اختصاص دارد که کمتر رسانهای شده است. همچنین در این اثر مجموعهای از سرودهها و دستنوشتههایی است که شهریار خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته نیز منتشر شده و در اختیار علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

فروش اینترنتی این عناوین در پایگاه اطلاعرسانی این انتشارات میسر شده و قرار است که این دو گفتار برای نخستینبار در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران که در روزهای 15 الی 25 اردیبهشتماه در شهر آفتاب برگزار میشود، توزیع شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار