نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: باید تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه بکار بگیریم.
کد خبر: ۷۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ - 05April 2016

لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه بکار بگیرند.

نماینده ولیفقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در تقویت اقتدار کشور دارد و مسئولان باید بدان توجه کنند.

وی با اشاره نقش شهرکهای صنعتی در تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: توسعه و تقویت شهرکهای صنعتی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

حجتالاسلام نکونام عنوان کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال جوانان بیش از پیش در جامعه فراهم میشود و باعث رونق بخش اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و ما باید تمام تلاش خود را برای تحقق این نامگذاری بکار بگیریم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت شکوفایی بخش اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: صنایع کوچک نقش مهم و بیبدیلی در شکوفایی بخش اقتصادی کشور دارند و توسعه بخش اقتصادی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: مشکلات شهرکهای صنعتی باید توسط مسئولان پیگیری و برطرف شوند و همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار