دارابی:

هنر، مهمترین ابزار انتقال ارزش‌ها است

نقاش شخصیت‌های دفاع مقدس گفت: این قهرمانان را واقعا دوست دارم. معتقدم اگر جماعت ضد انقلاب این قهرمانان را در اختیار داشتند، تاکنون مجسمه آنها را هم ساخته بودند.
کد خبر: ۷۶۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹ - 14December 2013

هنر، مهمترین ابزار انتقال ارزش‌ها است

"محمد مهدی دارابی" نقاش شخصیتهای دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: علاقه و ویژگی هایی که شخصیتهای ملی و کشوری داشتند، سبب شد تا من تصاویر آنها را ترسیم کنم.

دارابی ادامه داد: هنر، نعمتی است که خداوند عطا کرده است و من نیز به عنوان یک بسیجی وظیفه خود می دانم که هنر را در راه انقلاب و حفظ ارزشهای دفاع مقدس صرف کنم.

وی با بیان اینکه مردم زبان هنر را دوست دارند، تصریح کرد: با زبان هنر می توان به اذهان مردم نفوذ کرد و به حفظ ارزشها و انتقال آنها کمک کرد.

گفتنی است محمد مهدی دارابی متولد 8 شهریور 75 بروجرد است که هنر را در خدمت حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به کار گفته و با مدادهای معمولی به طراحی پرتره شخصیت های ملی ایران، با عنوان "قهرمان من" می پردازد.

وی در معرفی وبلاگ خود می نویسد: اهل تملق نبودم و نیستم. اما این قهرمانان را واقعا دوست دارم. اعتقاد دارم اگر جماعت ضد انقلاب این قهرمانان را در اختیار داشتند، تا الان مجسمه آنها را هم ساخته بودند. کاش سریعتر برای بزرگداشت این قهرمانان اقدامی کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسین
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
2
با سلام
طرح های شما هنرمند عزیز رو دیدم
واقعا عجیبه با این سن بتونی از این کارا انجام بدی
هنرمند عزیز اینو بدون اگه دشمن تو رو داشت مجسمه تو رو هم میساخت تو خودت هم قهرمانی
موفق باشی قهرمان
رضا
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
8
با سلام
دمتون گرم بابا
طرح ها بسیار زیبایست
سیده فاطمه موسوی
|
-
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
با سلام خدمت شما جناب آقای محمدمهدی دارابی. ما هر چه داریم از شهدا داریم شما کارتون ستودنیه و قابل احترام هر کجا هستین موفق و مؤید باشین. امیدوارم مریضیتون خوب شده باشه. البته با این کارهای خوبی که شما انجام می دین خدا شما رو بی جواب نمی ذاره.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار