منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

جایگاه ایران در عرصه بین المللی مرهون شهدا و خانواده آنهاست

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه شاخص ایران اسلامی در عرصه بین الملل مرهون خون شهدا و خانواده معزز آنهاست که تکریم آنها رسالتی همگانی است.
کد خبر: ۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ - 06April 2016

جایگاه ایران در عرصه بین المللی مرهون شهدا و خانواده آنهاست

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ظهر چهارشنبه با حضور همسران و مادران شهدا، داود محمدی نماینده قزوین و بهمن طاهرخانی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن قائم شهرداری قزوین برگزار شد.  

بهمن طاهرخانی منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: همه کسانی که مدعی هستند، باید از خانواده شهدا درس زندگی، استقامت و پایداری بیاموزند و ایثار را معنا کنند.

وی افزود: مسئولان نیز باید با ارتباط بیشتر با خانواده شهدا درس عملی بگیرند و در مسیر خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند تا دین خود را انجام دهند.

طاهرخانی تصریح کرد: با استقامت شما خانواده های شهدا امروز ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار شده و توانسته بسیاری از توطئه ها و دسیسه ها را نقش برآب کند.

وی از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند تقدیر کرد و گفت: مردم آگاه و انقلابی کشور با حضور در صحنه های مختلف بصیرت و هوشمندی خود را به اثبات رساندند و دشمنان را ناامید کردند.

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تقویت قدرت دفاعی ایران اسلامی به منظور صیانت از مرزهای ایران اسلامی است و هرگز برای سلطه بر دیگران کاری نمی کنیم اما مدافع کشورهای مظلوم و هویت و کشور خود هستیم.

وی بیان کرد: باید اسوه های صبر و پایداری به مردم معرفی شوند تا ضمن الگو گرفتن از آنها فرهنگ ایثار نیز ترویج شود.

طاهرخانی یادآورشد: در چالش های بین المللی ایران جایگاهی تعیین کننده دارد و اقتدار امروز مرهون شهدا و همسران و مداران ایثارگری است که با صبوری از فرزندان خود گذشتند تا اقتدار کشور حفظ شود.

در این مراسم از ۱۵ خانواده شهید استان به ویژه خانواده شهیدان مدافع حرم استان حمید سیاهکالی مرادی،رسول پور مراد و حجت اسدی به نمایندگی از سه هزار شهید سرافراز استان قزوین تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار