بیانیه ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام

خون حسان القیس درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری می‌کند

بیانیه "ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام" به مناسبت شهادت حاج حسان اللقیس آمده است: خون این شهید، درخت تنومند مقاومت اسلامی را، که ثمرات آن را جهانیان در غزه، لبنان و سوریه به نظاره نشسته‌اند، آبیاری خواهد کرد.
کد خبر: ۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴ - 09December 2013

خون حسان القیس درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری می‌کند

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام" به مناسبت شهادت حاج حسان القیس، از فرماندهان حزبالله لبنان بیانیهای صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیستهای ظالم، به خون سربازی دیگر از لشگریان آخرالزمانی پیامبر خاتم(ص) آغشته شد. ایادی نحس و نجس این رژیم نامشروع در شرایطی که رزمندگان مقاومت هر روز توفیقی جدید در پیشروی به سوی آرمانهای الهیشان کسب میکنند به کثیفترین شیوههای ممکن تلاش میکنند تا سدی در راه این توفیقات ایجاد نمایند غافل از اینکه: مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

سردار خستگیناپذیر سپاه اسلام حاج حسان القیس مجاهدی نستوه و دانشمند بود که از روزهای اول شکلگیری مقاومت اسلامی و جنبش حزبالله لبنان به عضویت این گروه درآمد و 3 دهه از عمر شریفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدی نمود و لحظهای از تلاش برای به اهتزاز در آوردن پرچم حق طلبی مقاومت اسلامی غافل نشد. شهید لقیس یک مغز متفکر رایانهای و الکترونیکی محسوب میشد و با تکنولوژیهای جدید بسیار آشنا بود و تسلط فوقالعادهای در زمینه این تکنولوژیها داشت. به همین خاطر توانست نقش عمدهای در جنگ الکترونیک علیه رژیم جعلی اسرائیل ایفا کند. صهیونیستهای غاصب و عوامل تروریست آنها هم به خیال خام خود به درستی او را به عنوان یکی از استوانههای مقاومت اسلامی در منطقه شناسایی نموده و به شهادت رساندند تا گامی در تضعیف جبهه مقاومت بردارند، اما همچون همیشه تحلیلهایشان غلط از آب درآمده و خون این شهید، درخت تنومند مقاومت اسلامی را، که ثمرات آنرا جهانیان در غزه، لبنان و سوریه به نظاره نشستهاند، آبیاری خواهد کرد. همانگونه که دبیرکل مومن و مجاهد حزب الله لبنان پس از شهادت اسطوره مقاومت اسلامی شهید حاج عماد مغنیه فرمود؛ اگر چه او (عماد مغنیه) به شهادت رسید اما هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه او را ادامه خواهند داد.

"ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام" ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سرباز راستین و جان برکف به محضر قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنهای، دبیرکل دلاور حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و عموم شیعیان شهیدپرور لبنان، خانواده شهید و حامیان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر عالم، اعلام میدارد همچون گذشته سربازان ولایت آمادگی دارند با اشاره ولی امرشان برای همیشه طومار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اذناب آنرا در هم پیچند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار