دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

کاهش اختلاف بین دولت و مجلس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اختلاف بین دولت و مجلس به مجمع تشخیص واگذار می‌شود، در زمینه حل اختلاف بین دولت کنونی و مجلس موارد کمی وجود دارد؛ در حالی که در دولت گذشته این اختلاف بیشتر بود.
کد خبر: ۷۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 07April 2016

کاهش اختلاف بین دولت و مجلس

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محسن رضایی صبح امروز در دیدار با آیتالله مکارم شیرازی با اشاره به وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این مجمع سیاستگذاری نظام را بر عهده دارد که این سیاستها از سوی رهبر معظم انقلاب با دقت فراوان بررسی میشوند.

وی خاطرنشان کرد: تصویب سیاستهای محیط زیست یکی از فعالیتهای سال گذشته مجمع بود و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ارائه این سیاستها در اجلاس پاریس پرداخت که مورد استقبال کشورهای مختلف قرار گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب سیاستهای برنامه ششم توسعه را یکی دیگر از کارهای مجمع تشخیص مصلحت نظام ذکر کرد و افزود: 115 سیاست از سوی مجمع پیشنهاد شد که از این تعداد 85 پیشنهاد را رهبر معظم انقلاب پذیرفتند.

رضایی خاطرنشان کرد: براساس اصل 120 قانون اساسی نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی از وظایف رهبری است که این اختیار از دو سال گذشته به مجمع تفویض شد و امسال نظارت بر اقتصاد مقاومتی را تدوین میکنیم.

وی با بیان اینکه اداره سیستماتیک به نفع کشور است، گفت: اختلاف بین دولت و مجلس به مجمع تشخیص واگذار میشود، در زمینه حل اختلاف بین دولت کنونی و مجلس موارد کمی وجود دارد؛ در حالی که در دولت گذشته این اختلاف بیشتر بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار