محسن رضایی در دیدار با آیت الله نوری همدانی مطرح کرد

نظارت برحُسن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جدید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در گذشته تدوین و ابلاغ شده است و در سال جاری با توجه به تفویض امر نظارت به مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب، دبیرخانه مجمع بر حُسن اجرای این سیاست نظارت خواهد داشت.
کد خبر: ۷۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 08April 2016

نظارت برحُسن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جدید

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با آیتالله نوری همدانی، گزارشی از فعالیت های دبیرخانه مجمع در تدوین سیاست های کلی در مجمع تشخیص مصلحت پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته  سیاست های کلی خانواده بررسی و تدوین شده که خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: یکی از موضوعاتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است مسئله اقتصاد مقاومتی است. ما در بعد سیاسی مشکلی نداریم و با وجود ولایت فقیه مشکلات ما حل شده است، اما مشکل اقتصادی بسیار اهمیت دارد. معیشت مردم بسیار مهم است. توصیه اسلام است که سعی کنید که محتاج به دیگران نباشید. گرانی و بیکاری باید رفع شود.

در این دیدار محسن رضایی ضمن تشکر از دغدغه های اقتصادی آیت الله نوری همدانی یادآور شد: سیاست های اقتصاد مقاومتی در گذشته تدوین و ابلاغ شده است و در سال جاری با توجه به تفویض امر نظارت به مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب، دبیرخانه مجمع بر حسن اجرای این سیاست نظارت خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها