رضایی در دیدار آیت‌الله جوادی‌آملی:

طبق فرمان رهبر انقلاب مجمع تشخیص بر حُسن اجرای اقتصاد مقاومتی نظارت می‌کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به تفویض امر نظارت از سوی رهبر انقلاب، مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نظارت می‌کند.
کد خبر: ۷۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ - 08April 2016

طبق فرمان رهبر انقلاب مجمع تشخیص بر حُسن اجرای اقتصاد مقاومتی نظارت می‌کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با آیتالله جوادی آملی با تبریک فرارسیدن سال نو به فعالیتهای صورت گرفته در سال 94 در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: سیاستهای کلی برنامه ششم در سال گذشته در مجمع بررسی شد. در مورد سیاستهای کلی محیط زیست هم اقدام خوبی در مجمع صورت گرفت که برای مقابله با وضع بحرانی محیط زیست در کشور لازم بود، با تأکید مقام معظم رهبری و اصرار دولت، این سیاستها با اولویت بیشتری بررسی شد و در اجلاس جهانی محیط زیست در پاریس مورد توجه قرار گرفت. سیاستهای کلی خانواده هم در مجمع بررسی شد که خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

وی به نقش مستشاری مجمع اشاره کرد و افزود: با توجه به تفویض امر نظارت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سال جاری بر حُسن اجرای سیاستهای کلی، بهویژه سیاستهای اقتصاد مقاومتی نظارت خواهد شد تا با کمک به دولت، این سیاستها به اقدام و عمل برسند.

آیتالله جوادی آملی نیز در این دیدار، گفت: عنایت الهی در بهشت یکجانبه است و اما دنیا دیار باغبانی است و میوهها را رایگان به بندهها نمیدهند، وقتی به ما ثمر میدهند که کاری انجام بدهیم.

وی با اشاره به معجزاتی که برای حضرت مریم در قرآن نام برده شده است، افزود: الآن میلیاردها انسان به این بانو احترام میگزارند، با این عنایات که خدا به حضرت مریم فرمود، به او دستور داد که از معبد خارج شود و دستور داد به درخت خرما که میوه بدهد اما به ایشان امر کرد که "درخت را تکان بده تا میوهها برایت بریزند". 99 درصد را خداوند انجام میدهد و یک درصد را انسان باید انجام بدهد. بهشت جای رحمت صددرصد است . اینجا بشر باید دست تکان دهد و میوه بچیند. در این نظام 99 درصد خدا به ما کمک کرد.

آیتالله جوادی آملی تصریح کرد: هیچکس فکر نمیکرد ارتش سلاح به دست را در انقلاب شکست بدهد، در میدان ژاله دیدم که یک کافر اسرائیلی دستور گشودن آتش را به مردم داد، در 28 مرداد 32 بیستساله بودم و در تهران درس میخواندم، ما در مدرسه مروی بودیم و رویدادهای آن روز را بهچشم دیدم. در ظرف چهار ساعت بهدلیل فضای ایجادشده شعارهای مردم برگشت. اما در 16 و 17 شهریور و بعد از آن، تا زمان مرگ شاه، مرگ بر شاه بود. بنابراین خدا از ما همان یک درصد را میخواهد، اگر ما حرمت خون شهدا را پاس نداریم، قومی دیگر میآیند.

وی اضافه کرد: با عنایت الهی ما رهبر خوبی داریم، شب و روز برایشان دعا میکنیم اما رهبر جامعه، اگر علی(ع) باشد تا زمانی که مسئولان با هم و با مردم نسازند، بهتنهایی کاری جلو نمیرود. باید در منازعات ببینیم حق با کیست، کی بهتر کار میکند و مردم با چهکسی هستند. باید با هم باشیم و همدلی را حفظ کنیم و دعا کنیم که توفیق دهد انجام کار خیر به دست ما باشد و دین خدا را حفظ کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار