آیت‌الله نوری‌همدانی:

نگرانم عنوان سال در حد شعار باقی بماند/برای حل مشکلات چاره‌ای جز نگاه به درون نیست

مرجع تقلید شیعیان نسبت به برخورد شعاری مسئولان با عنوان سال ابراز نگرانی و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود چاره‌ای جز نگاه به درون و تکیه به ظرفیت‌های داخلی نیست.
کد خبر: ۷۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 08April 2016

نگرانم عنوان سال در حد شعار باقی بماند/برای حل مشکلات چاره‌ای جز نگاه به درون نیست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیت آیتالله نوریهمدانی با این مرجع تقلید دیدار و درباره مسائل کشور و منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

آیتالله نوریهمدانی در این دیدار با تبریک سال جدید، نکات مهمی را درباره مسائل اقتصادی و شعار سال 95 بیان کرد و گفت: ترس و نگرانی بنده از این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال در حد شعار باقی بماند.

وی خواستار همت و تلاش تمام مسئولان برای اجراییشدن این فرمایشات و تحقق اقتصاد مقاومتی شد و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید بدانند نیاز و وابستگی به هر کشوری اسارت محسوب میشود.

مرجع تقلید شیعیان وابستگی و سلطهپذیری را از فرهنگ اسلامی بهدور دانست و تاکید کرد: اگر میخواهیم مشکلات کشور حل شود چارهای جز نگاه به درون و تکیه به ظرفیتها و تواناییهای ملت خودمان نداریم.

آیتالله نوریهمدانی جامعه متکی به ظرفیتهای ملی را مستقل، عزیز، مقتدر و استکبارستیز توصیف کرد.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار محسن رضایی نیز نکاتی را درباره مسائل اقتصادی کشور و گزارشی از اقدامات و فعالیتهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد و تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را اجراییکردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار