جلیلی در موافقت با کلیات لایحه بودجه 95؛

رویکرد بودجه باید متناسب با شرایط پسابرجام باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به وضعیت کشور در شرایط پسابرجام باید رویکرد برنامه یکساله (قانون بودجه) متناسب با شرایط کشور و پسابرجام باشد.
کد خبر: ۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 10April 2016

رویکرد بودجه باید متناسب با شرایط پسابرجام باشد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ اسماعیل جلیلی طی سخنانی در موافقت با کلیات لایحه بودجه، اظهار کرد: وضعیت کشور ما امروز در شرایط پسابرجام چه در مورد تأمین منابع و چه مدیریت منابع شرایط قابل توجهی دارد و رویکرد برنامه یکساله (قانون بودجه سالیانه) باید متناسب با این شرایط باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در افزایش منابع نگاه مجلس و دولت بر تحرک بخشی به تولید و سرمایهگذاری، صنعت و خدمات بوده که همگی بر آن اتفاق نظر داشتهاند.

وی توازن منطقهای را از رویکردهای مثبت بودجه سال 95 عنوان کرد و گفت: رعایت چارچوبهای قوانین بالادستی یکی از مزیتهای بودجه سال جاری است که همه این موارد در لایحه پیشبینی شده است.

جلیلی ادامه داد: شرایط کشور در سال 95 چه به لحاظ بینالمللی و چه داخل به گونهای خواهد بود که در بحث انتشار اوراق خزانه و صکوک اسلامی و تغییرات مثبتی که ایجاد میشود کمک خوبی برای افزایش درآمدهای مالی خواهد بود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: تأمین منابع برای مطالبات معلمان و بازنشستگان از نکات مورد تأکید در کمیسیون تلفیق بوده که تمامی اعضای این کمیسیون بر آن نظر مثبتی داشتند.

وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم در سال 95 و بر اساس بودجهای که مصوب میشود با اهتمام دولت و کمیسیون تلفیق اقدامات مناسبی برای سلامت انجام شود.

وی در پایان اظهار کرد: در بخش تملک داراییها نیز بخشی از اشتغال با افزایش هزینهها و اعتبارات برای انجام پروژههای عمرانی و تملک داراییها خواهد بود که میتواند باعث تحرک شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار