سردار باقرزاده خبر داد

تشییع پیکرهای مطهر ۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ماه صفر

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای ۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ایام اربعین حسینی و روزهای پایانی ماه صفر در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ - 10December 2013

تشییع پیکرهای مطهر ۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ماه صفر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستوجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکرهای 50 شهید دفاع مقدس که در عملیات برونمرزی و درونمرزی کشف شده است، در ایام اربعین حسینی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این شهدا در ایام رحلت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در تهران و شهرستانهایی که بعداً مشخص میشود، به خاک سپرده خواهند شد.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای اولینبار خاک سپاری شهدای تازهتفحص شده را در منطقه 8 تهران یعنی منطقه نارمک که به نام امام رضا(ع) نام گذاری شده است خواهیم داشت و بدین ترتیب در روز شهادت امام رضا(ع) هشت شهید تازه تفحص شده در پارک فدک منطقه هشت تهران به خاک سپرده میشوkد.
 
سردار باقرزاده بیان کرد: از این پس منطقه نارمک کانون تمام فعالیتهای فرهنگی و عمیق در حوزه فرهنگ رضوی خواهد بود و تلاش بر این است که مردم این منطقه بیشترین قرابت را با امام هشتم داشته باشند و کسانی که امکان رفتن به مشهد مقدس را ندارند از این قرابت بهره ببرند.
نظر شما
پربیننده ها