یوسفیان ملا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس به منزله اعتبار جهانی برای کشور است

نماینده مردم مازندران گفت: هر یک رای که مردم به صندوق می‌اندازند یک رفراندوم جهانی برای کشورمان به حساب می‌آید؛ لذا مردم باید به همه دنیا اثبات کنند که برای انتخاب نمایندگان‌شان دو بار هم پای صندوق خواهند رفت.
کد خبر: ۷۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ - 11April 2016

حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس به منزله اعتبار جهانی برای کشور است

عزتالله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دور دوم انتخابات حضور افرادی پای صندوق رای قانونی است که در دور اول رای دادهاند و در همان حوزه انتخابیه شناسنامهشان مهر خورده باشد و افرادی که شناسنامهشان در حوزه انتخابیهشان مهر نخورده باشد نمیتوانند رای دهند.

وی ادامه داد: در این دوره امکان اندکی ریزش در انتخابات وجود دارد؛ ولی با این حال تمام کسانی که در دور اول رای دادهاند باید بدانند که در واقع مشروعیت نظام را انتخاب کردهاند.

این نماینده مردم مازندران به تعداد کم حوزههای انتخابیه در دور دوم اشاره کرد و بیان داشت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از 290 نماینده تنها 69 نفر باقی مانده تا با رای مردم به کرسیهای خانه ملت تکیه کنند؛ لذا بهتر است با حضور حداکثری آحاد مردم، این نمایندگان بتوانند مشروعیت بگیرند تا این تعبیر رقم نخورد که در دور دوم اقبال چندانی به انتخابات صورت نگرفته است.

یوسفیان ملا حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای را به منزله اعتبار جهانی دانست و اظهار کرد: هر یک رای که مردم به صندوق میاندازند یک رفراندوم جهانی برای کشورمان به حساب میآید؛ لذا مردم باید به همه دنیا اثبات کنند که برای انتخاب نمایندگانشان دو بار هم پای صندوق رای خواهند رفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار