سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در زنجان برگزار شد

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 11April 2016

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در زنجان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس، امروز دانشآموزان و فرهنگیان برگزیده مناطق 14 گانه آموزش و پرورش در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز حضور یافتند.

شرکتکنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان در دو بخش پژوهشی شامل مفاهیم، نهجالبلاغه، صحیفه سجادیه، احکام نماز و انشای نماز و بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، مداحی و اذان به رقابت میپردازند.

مختار تقیلو، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه در روز نخست دانشآموزان دختر رقابت خود را آغاز میکنند، اظهار داشت: این دانشآموزان به مدت سه روز با هم به رقابت میپردازند.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگیان استان زنجان نیز به مدت یک روز به طول میانجامد، تصریح کرد: 96 همکار فرهنگی در این دوره از مسابقات در چهار رشته قرائت، حفظ 10 جزء، نهجالبلاغه و الگوی برتر تدریس به رقابت میپردازند که از بین 96  شرکتکننده در این بخش 8 نفر برای شرکت در مرحله کشوری این رقابتها به مشهد اعزام میشوند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان مدت زمان رقابت دانشآموزان پسر را نیز چهار روز اعلام کرد و افزود: این رقابتها در پنج مرحله آموزشگاهی، منطقهای، استانی، کشوری و بینالمللی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار