تفاهم هلال احمر با کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

جمعیت هلال‌احمر ایران و رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ در ایران به منظور توسعه فعالیت‌ها در زمینه توانبخشی جسمی، تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.
کد خبر: ۷۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ - 11April 2016

تفاهم هلال احمر با کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

 به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، تفاهمنامه توسعه همکاریها در زمینه توانبخشی جسمی روز گذشته در دیدار اولویه مارتین، رئیس دفتر نمایندگی کمیته بینالمللی صلیبسرخ در ایران با دکتر سیدرضا رئیسکرمی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلالاحمر، میان جمعیت هلالاحمر و کمیته بینالمللی صلیبسرخ امضا شد.

دکتر پیمان پیشگاهی، مدیرکل توانبخشی جمعیت هلالاحمر درباره امضای این تفاهمنامه توضیح داد: تفاهمنامه مذکور از مدتها پیش میان جمعیت هلالاحمر و کمیته بینالمللی صلیبسرخ با توجه به تجارب به دست آمده در چند پروژه مشترک در داخل و خارج از کشور، تجارب و توانمندیهای هلالاحمر در حوزه توانبخشی و همچنین علاقهمندی کمیته بینالمللی صلیبسرخ به توسعه همکاریها با ایران در زمینه توانبخشی در حال تنظیم بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به این که اساس این تفاهمنامه بیانگر این است که هلالاحمر ایران به عنوان یک بخش مرکزی در انجام فعالیتهای کمیته بینالمللی صلیبسرخ در منطقه شناخته شود، اظهار کرد: از دیگر زمینههای همکاری در این تفاهمنامه راهاندازی و تقویت مراکز توانبخشی در سایر کشورها، همکاریهای مشاورهای و فنی و برگزاری دورههای آموزشی بوده است.

 

مدیرکل توانبخشی جمعیت هلالاحمر افزود: بر اساس مفاد این تفاهمنامه مقر شده تا کمیته بینالمللی صلیبسرخ علاوه بر همکاری در زمینه کمک به توسعه فعالیتهای توانبخشی هلالاحمر ایران، زمینههای مناسب برای آموزش تکنولوژیهای جدید توانبخشی در زمینه ارتوپدی فنی را برای کارکنان هلالاحمر ایران فراهم کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار