امیر منوچهر کاظمی مطرح کرد؛

انهدام تیم تروریستی تکفیری در غرب/ پاکسازی صدها هزار هکتار از اراضی منطقه غرب از گلوله‌های مین

قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه تاکنون 58 شهید از ارتش برای پاکسازی مناطق آلوده به مین تقدیم انقلاب شده است، گفت: صدها هزار هکتار از اراضی منطقه غرب از گلوله‌های مین پاکسازی شد.
کد خبر: ۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 14April 2016

انهدام تیم تروریستی تکفیری در غرب/ پاکسازی صدها هزار هکتار از اراضی منطقه غرب از گلوله‌های مین

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر منوچهر کاظمی در نشست خبری که `پیش از ظهر امروز در فرماندهی منطقه غرب در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از متخصصان و کارگران در حوزههای مربوط به ارتش فعالیت میکنند، اظهار داشت: سه طرح مسکونی با بیش از 6 هزار واحد مسکونی در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار منطقه غرب ارتش قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقهای غرب ارتش با اشاره به اینکه رونق مسکن سبب رفع بسیاری از مشکلات دیگر میشود، عنوان کرد: 2 هزار از 6 هزار واحد مسکونی ارتش منطقه غرب تحویل داده شده و مابقی در حال ساخت است که مهمترین آنها 5 هزار واحد در شهرک پردیس است.

کاظمی با بیان اینکه ارتش منطقه غرب در راستای خودکفایی کشور به تولید بیش از 5 هزار تن گندم و جو و تحویل به سیلوها اقدام کرده است، گفت: حضور ارتش در مأموریتهای مقابله با بلایای طبیعی، اجرا شدن فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای گسترده در زمینه پدافند غیرعامل از دیگر اقدامات ارتش است.

وی با بیان اینکه تاکنون 58 شهید از ارتش برای پاکسازی مناطق آلوده به مین تقدیم انقلاب شده است، اظهار کرد: پاکسازی صدها هزار هکتار از اراضی منطقه غرب از گلولههای مین، برگزاری دو رزمایش گروهان واکنش سریع و تیپ واکنش سریع در سال گذشته برای آمادگی و تجهیز یگانها به سامانههای ارتباطی و مخابراتی و سلاحهای نقطهزن و تکتیرانداز و خودروهای سبک و سنگین از دیگر اقدامات ارتش در سال گذشته بود.

کاظمی با اشاره به اینکه حضور نیروهای پدافند زمین به هوا ارتش اجازه ورود پرندهای را به آسمان کشور نمیدهد، عنوان کرد: دفاع از آسمان کشور بهویژه غرب کشور از وظایف ارتش است و حضور نیروهای ارتش مانع از ورود بیگانگان به آسمان کشور میشود.

وی با بیان اینکه مهمترین محصول ارتش تامین امنیت است، گفت: کشف دهها تیم تروریستی از منافقان در استان بعد از دفاع مقدس، کشف هزاران مهمات، انهدام تیم تروریستی تکفیری در غرب و دستگیری ریگی در آسمان کشور با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح بیداری ارتش را بدون تبلیغ نشان میدهد.

کاظمی از اعزام مستشار به سوریه برای انتقال تجربیات نظامی، دفاع از انقلاب و جلوگیری از توطئه دشمنان خبر داد و گفت: نیروهای ارتش در مرزهای کشور مستقر هستند و جمهوری اسلامی ایران خط قرمزی در 40 کیلومتری مرزها تعیین کرده که با رصد جدی در صورت وجود هرگونه تهدیدی برخورد میشود.

فرمانده قرارگاه منطقهای غرب ارتش از شهادت چهار نفر از مستشاران ارتش در سوریه خبر داد و افزود: حضور در سوریه در واقع دفاع از محور مقاومت است و اگر اکنون در فرامرزها در مقابل دشمن ایستادگی نکنیم باید در شهر خود با آنها مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامههای روز ارتش از فردا آغاز میشود و تا 29 فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: حضور گسترده نیروها در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبهها توسط فرماندهان از برنامههای نخستین روز است.

کاظمی از دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان  و غبارروبی مزار شهدا در روز شنبه خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح از ساعت 9 صبح روز یکشنبه در بلوار امام خمینی(ره) از مهمترین برنامههای روز ارتش است که در این مراسم از تعدادی سلاح که به تازگی به تولید انبوه رسیده است، رونمایی می شود.

نظر شما
پربیننده ها