با دو مطلب ویژه درباره اقتصاد مقاومتی؛

خط حزب الله و چهار هدف تحقق اقتصاد مقاومتی

سرمقاله بیست و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله به چهار هدف تحقق یافتنی اقتصاد مقاومتی با عنوان «این 4 هدف شعاری نیست»، پرداخته است.
کد خبر: ۷۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ - 14April 2016

خط حزب الله و چهار هدف تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخبار داخلی خبرگزاری دفاع پرس؛ بیست و هشتمین شماره هفتهنامه خبری-تبیینی خط حزبالله با دو مطلب ویژه به استقبال شعار سال و مطالبه اصلی رهبر انقلاب از دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم رفته است و سرمقاله خود به چهار هدف تحقق اقتصاد مقاومتی با عنوان «این 4 هدف شعاری نیست»، پرداخته است.

در گزارش این هفته نیز با برشمردن حمایت های رهبر انقلاب نسبت به دولتها، به تاکید پرتکرار ایشان نسبت به اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها را تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره می کند.

عکس ویژه این شماره هم به تصویری از عیادت رهبر انقلاب از والدین شهداء در بخش آی.سی.یوی بیمارستان خاتمالأنبیاء در انتهای فروردین ماه سال 1392 اختصاص داده شده است.

در صفحه سه نشریه نیز ماجرای تلخ تاریخی زندهسوزی هشتاد نفر از فرقه داوودی ها در آمریکا به جرم تحصن آورده شده و به این واسطه حقوق بشر به سبک آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی شده است.

خط حزب الله بیست و هفتمین شماره خود را به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران که این روزها به خاک میهن بازگشتهاند، تقدیم کرده است.

نسخهی PDFنشریه در سه نسخهی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزبالله میتوانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئتهای مذهبی و پایگاههای بسیج توزیع کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار