بهترین شیوه مدیریت جنگ روانی جلب اعتماد مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی برای تقویت امنیت سایبری ضروری است تا دغدغه‌ای در خدمت‌رسانی وجود نداشته باشد، گفت: بخشی از جنگ، جنبه روانی دارد و بهترین شیوه مدیریت آن، جلب اعتماد مردم است.
کد خبر: ۷۸۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۴ - ۲۳:۵۶ - 27September 2025
به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «علی‌اکبر ورمقانی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، پنجم مهرماه در جلسه قرارگاه سایبری پدافند غیرعامل استان گفت: پس از جنگ تحمیلی ۱۲روزه، مسئولیت قرارگاه سایبری به‌عنوان یکی از ارکان مهم پدافند غیرعامل سنگین‌تر شده است.
 
بهترین شیوه مدیریت جنگ روانی جلب اعتماد مردم است
 
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از خدمات عمومی امروز از نان و سوخت تا امور بانکی و اداری در بستر الکترونیک ارائه می‌شود و برای استمرار آن، باید سامانه‌های سایبری ایمن باشند، افزود: هرگونه اختلال در امنیت سایبری علاوه بر خسارات مالی، موجب وقفه در خدمت‌رسانی به مردم و تبعات جبران‌ناپذیر خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا پنج درصد اعتبارات خود را برای پدافند غیرعامل هزینه کنند و باید علاوه بر ایجاد امنیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، راهکار‌های جایگزین نیز پیش‌بینی شود.
 
وی با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی برای تقویت امنیت سایبری ضروری است تا دغدغه‌ای در خدمت‌رسانی وجود نداشته باشد، گفت: بخشی از جنگ، جنبه روانی دارد و بهترین شیوه مدیریت آن، جلب اعتماد مردم است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار