توسط جنگنده های عراقی

انهدام مواضع راهبردی داعش در موصل

منابع عراقی روز یکشنبه از انهدام مواضع حساس و راهبردی گروهک تروریستی داعش در غرب موصل توسط جنگنده های عراقی خبر دادند.
کد خبر: ۷۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ - 17April 2016

انهدام مواضع راهبردی داعش در موصل

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پایگاه خبری السومریه نیوزعراق خبر داد، جنگنده های «اف 16» عراقی مواضع حساس و ارتباطی گروهک تروریستی داعش از جمله، برج مراقبت، رادارهای ارتباطی و اطلاعاتی آن ها را در منطقه «تلعفر» را در غرب موصل هدف قرار دادند.

در این عملیات 8 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش نیز به هلاکت رسیدند.

پبشتر نیز جنگنده های عراقی مواضع گروهک تروریستی داعش را در جنوب موصل هدف قرار داده بودند.

نیروهای عراقی در تلاش هستند تا با انهدام مواضع حساس گروهک تروریستی داعش شرایط را برای حمله نظامی به موصل و آزادسازی این شهر فراهم آورند.

شهر موصل دومین شهر بزرگ عراق از دوسال پیش در اشغال گروهک تروریستی داعش قرار دارد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای عراقی می توانند این شهر را تاپایان سال جاری میلادی آزاد کنند.

در همین حال فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراق امروز اعلام کرد که در عملیات جنگنده های عراقی در استان های کرکوک و الانبار 32 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

جنگنده های «سوخوی» عراقی نیز امروز مواضع گروهک تروریستی داعش در روستای «بشیر» در جنوب غرب کرکوک هدف قرار دادند که منجر به تخریب مواضع و تجهیزات نظامی تروریست ها و نیز هلاکت 12 تروریست شد.

همچنین اسماعیل محلاوی فرمانده عملیات الانبار عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی در عملیاتی در منطقه «جرایشی» در شمال رمادی 4 تروریست را به هلاکت رساندند.

نیروهای مبارزه با تروریست عراقی نیز 110 منزل مسکونی را در شهر رمادی از بسته های انفجاری پاکسازی کردند.

بخش هایی از عراق از اوایل سال 93 به اشغال گروهک تروریستی داعش در آمده است.

جنگ علیه گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه با حمایت نیروهای مردمی و مقاومت وارد مراحل حساس خود شده به گونه ای که اخبار رسیده حاکی از آن است که نیروهای عراقی و سوری خواهند توانست در ماه های آینده بخش های بیشتری از مناطق تحت کنترل داعش را آزاد کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار