یادواره شهدای دانشجوی رسانه ملی-3/

همسر شهید تقوی‌فر: برای شناخت درد مردم در مناطق محروم زندگی می‌کردیم

همسر سردار شهید مدافع حرم تقوی‌فر گفت: شهید تقوی‌فر بسیار به فکر محرومان بود، به همین دلیل در مناطق محرومی زندگی می‌کردیم که برای شناخت درد مردم بهتر بود.
کد خبر: ۷۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ - 18April 2016

همسر شهید تقوی‌فر: برای شناخت درد مردم در مناطق محروم زندگی می‌کردیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای دانشجوی رسانه ملی با حضور "مهدی چمران" رئیس شورای شهر تهران، "مرتضی طلایی" عضو شورای شهر تهران، خانواده شهدای مدافع حرم و دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

"پروین مرادی" همسر سردار شهید مدافع حرم "حمید تقویفر" ضمن بیان خاطراتی از همسر خود، گفت: ایشان با وجود اینکه نظامی بودند مردی بسیار با تقوا و مهربان بود و گاهی من تعجب میکردم که اینقدر رقیق القلب هستند.

وی افزود: درباره تعلیم و تربیت اهل شعار دادن نبود همیشه با عمل خود به فرزندان خود آموزش میداد. هنگام نماز پیش از همه به استقبال نماز میرفت و همیشه تلاش میکرد که نماز خود را در مسجد بخواند.

مرادی بیان داشت: ایشان در همه مراحل زندگی خود با عمل خود به فرزندان و دیگران درس میداد. بسیار به فکر محرومان بود به همین دلیل در مناطق محرومی زندگی میکردیم که برای شناخت درد مردم بهتر بود، به گفته همرزمانشان در عراق ایشان همین رفتار را نیز در محل ماموریت خود داشت که سبب تعجب آنها میشد.

وی اظهار داشت: همسرم معتقد بود که اگر صدای مظلومی را شنیدیم باید به آنها کمک کنیم. اگر ما به مقابله دشمن در کیلومترها دورتر از این سرزمین نپردازیم دشمن جنگ را به داخل کشور ما خواهد کشانید.

همسر شهید تقوی ابراز کرد: ایشان به میزانی در میان عراقیها علاقه مندی نسبت به خود ایجاد کرده بود که محل شهادت ایشان را به بارگاهی تبدیل کردهاند، امید که ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

مرادی در پایان ضمن توصیهای به دانشجویان خاطرنشان کرد: شهید تقوی به برخی از دانشجویان که علاقه زیادی برای حضور در سوریه داشتند میگفت که شما که در عرصه فرهنگی توان بالایی دارید تلاش کنید در این زمینه به کشور خود خدمت کنید.

در پایان این مراسم از همسر سردار شهید تقوی و مادر شهید غلامعباس ولیان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار