پالیزدار در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

معرفی سردار همدانی و 11 شهید مدافع حرم در نرم افزار "مجاهد بدون مرز"

مدیر موسسه رستاک هنر تولید کننده نرم افزار "مجاهد بدون مرز" گفت: در این نرم افزار اندرویدی، ضمن معرفی عملدار شهدای مدافع حرم و حبیب جبهه‌های مقاومت، سایر شهدای مدافع حرم را نیز معرفی کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 19April 2016

معرفی سردار همدانی و 11 شهید مدافع حرم در نرم افزار

"حسین پالیزدار" مدیرعامل موسسه رستاک هنر در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درباره ارائه نرم افزار "مجاهد بدون مرز" با موضوع زندگینامه سردار شهید "حسین همدانی" و شهدای مدافع حرم عنوان کرد: فعالیت موسسه رستاک هنر در حوزه جهاد و شهادت است و محصولاتی که در قالبهای مختلف اعم از فیلم، نرم افزار، کتاب، انیمیشن و غیره تولید کردهایم با این موضوع بوده است و با همین رویکرد به موضوع شهدای مدافع حرم پرداختهایم.

وی افزود: برای ساخت فیلم مستند "ابووهب" که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار همدانی از شبکه 5 سیما پخش شد آرشیو محتوایی بزرگی با چند ده هزار فایل در قالبهای مختلف صوتی و تصویری و متن و عکس تهیه شد و حجم زیادی از مصاحبه با دوستان و بستگان شهید همدانی ضبط شد که زمینه ساخت نرم افزار تلفن همراه این شهید بزرگوار را فراهم کرد.

پالیزدار اضافه کرد: در این نرم افزار اندرویدی، ضمن معرفی عملدار شهدای مدافع حرم و حبیب جبهههای مقاومت، سایر شهدای مدافع حرم را نیز معرفی کردهایم.

مدیر موسسه رستاک هنر از دیگر تولیدات این موسسه گفت و تصریح کرد: ان شاء الله اقدام بعدی ما معرفی دیگر مدافعان حرم در نرم افزار تلفن همراهی خواهد بود. همچنین نرم افزار مالتی مدیای شهید همدانی در حال تولید است که محتوای کاملتر و جامعتری نسبت به این نرمافزار خواهد داشت.

پالیزدار با اشاره به نبود بودجه و حمایتهای کافی برای ساخت محصولات گستردهتر، افزود: در موسسه ما طرحهای بزرگتری از این دست شده پیش بینی شده است که با توجه به هزینههای بالای کار، تامین مالی آن به سختی صورت میگیرد و از سرعت کار می کاهد. با توجه به ایده و بانک بزرگ محتوایی که در چند سال اخیر تهیه کرده و دسترس داریم به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای این حوزه آماده برای تولید محصولات در قالبهای مختلف هستیم. مسئولین با ورود به این مقوله میتوانند برای عملیاتی کردن ایدهها در وسعت بیشتر با حجم محتوایی بالاتر کمک کنند.

وی با اشاره به استقبال مردم از نرم افزار "مجاهد بدون مرز" عنوان داشت: از تاریخ رونمایی این اثر تا امروز که در مارکتهای مختلف نرم افزار ارائه شده است بیش از 13 هزار بار دانلود شده است که با توجه به زمان و مقایسه با دیگر نرمافزارهای تلفن همراه در این حوزه این تعداد دریافت قابل توجه است و مشابه این استقبال را نداشتهایم.

.

خاطرنشان میسازد، نرم افزار "مجاهد بدون مرز" با موضوع معرفی سردار شهید حاج حسین همدانی در کافه بازار در دسترس علاقه مندان است. این نرم افزار جامع شامل بخشهای متنوعی همچون زندگی نامه، خاطرات، مقتدا، وصیت نامه، گالری عکس، گالری فیلم، آثار هنری و بخش ویژه مدافعان حرم است.

گفتنی است این نرم افزار تحت نظر خانواده معزز شهید و با تائید ایشان به انتشار رسیده است. علاقه مندان جهت دانلود نرم افزار "مجاهد بدون مرز" میتوانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار