افتتاح سامانه پاسخگویی مردمی سفر ریاست جمهوری در سمنان

سامانه پاسخگویی مردمی سفر ریاست جمهوری در سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ - 18April 2016

افتتاح سامانه پاسخگویی مردمی سفر ریاست جمهوری در سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، این سامانه از 30 فروردین راه اندازی شده است و تا ۲۴ ساعت پس از سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به سمنان، فعالیت دارد.

حدود یک هزار کاربر در چهار نوبت به صورت ۲۴ ساعته درخواست ها، انتقادها و پیشنهادهای مردمی را از طریق شمار تلفن ۱۱۱ دریافت و ثبت می کنند و برخی از این درخواستها، در زمان حضور رئیس جمهوری مطرح و بررسی می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در این آیین با بیان اینکه امسال، سال گشایش بندهای ناشی از تحریمها علیه ایران است، گفت: امسال افق بسیار روشنی در اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور پیش بینی می شود.

محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه افزایش صادرات نفت به بیش از ۲ میلیون بشکه در روز یکی از اولین نتایج برجام پس از برداشته شدن تحریمها بود، از افزایش درآمدهای نفتی کشورمان در آینده خبر داد.وی خاطرنشان کرد: در آینده با بهبود وضعیت صادرات میعانات گازی وضعیت بهتری در حوزه درآمدهای نفتی خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به محدودیت کشور در صادرات در زمان تحریم اظهار کرد: بسیاری از کشورها از خرید محصولات ایرانی واهمه داشتند و ایران نیز در استفاده از ارز حاصل از صادرات برخی کالاها با مشکلات جدی روبه رو به رو بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار