حسین ظریف منش در همایش علمی آموزه‌های و سیره علوی:

آموزه‌های علوی راه نجات بشریت است / تهاجم بی سابقه به شیعه

ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: آموزه های علوی امروز به عنوان نماد عزت، آزادی و عدالت راه نجات بشریت در دنیا مطرح است.
کد خبر: ۷۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ - 19April 2016

آموزه‌های علوی راه نجات بشریت است / تهاجم بی سابقه به شیعه

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، همایش علمی آموزهها و سیره علوی، معیار زندگی اسلامی صبح امروز سه شنبه 21 فروردین 95 با حضور حضرت ایت الله باقری کنی ، حجت السلام و المسلمین کاظم صدیقی، حجت السلام سعید مهدوی کنی، حجت السلام میر لوحی، دکتر پاکت چی و ظریف منش در سالن همایشهای دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به فلسفه تشکیل این همایش در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: فلسفه این همایش بیان دوباره این حقیقت است که امیرالمومنین اسوه کاملی است برای همه جهانیان برای چگونگی زندگی کردن فردی اجتماعی و ملی  جهت دستیابی به سعادت و حیات طیبه است.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) درباره امیرالمومنین(ع) بیان کرد: امام بزرگوارمان فرمودند تمسک به امیرالمومنین(ع) تنها به معنای تمسک به اخلاقشان نیست بلکه به معنای اقتدا و پیروی کردن از تمام آموزههای فردی و اجتماعی ایشان در جهت به کار گیری آن برای زندگی و سعادت بشر است. همچنین مقام معظم رهبری در این باره فرمودند اگر آموزههای علوی سر لوحه و دستور عمل مدیران قرار گیرد همه مشکلات  حکومت  رفع و در جهت بهبود زندگی دنیا و آخرت موثر خواهد بود.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به نامه 53 نهجالبلاغه عنوان کرد اگر اشخاص بتوانند در سازمانهای اجرایی این نامه را به عنوان یک دستورالعمل به طور قاطع روشن و در جریان و نظر قرار دهند انقلابی در سیستم اداری رخ خواهد داد. اگر آموزههای علوی برای مردم تشریح شود. زالوهای که در دنیا درصدد ترویج بی اخلاقی و ضدیت با دین فعالیت می کند رنگ خواهد باخت.

ظریفمنش افزود: امروز جامعه ما در زندگی فردی و خانوادگی دچار مشکلات عمدهای است که دلیل عمده آن به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی غرب است و تنها راه خنثی سازی آن پیروی از آموزه های علوی است. اگر آموزهای علوی در اقتصاد خانواده نیروهای مسلح و سایر بخشها وارد شود ما در این جهتها میتوانیم یک الگوی برجسته قوی و تاثیر گزاری برای جهان باشیم.

وی خاطرنشان کرد اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب  آن را راه برون رفت از مشکلات عنوان می کند. با تغییر سبک زندگی از وضعییت جاری به نوعی که امیرالمومنین(ع) بیان فرمود می تواند الگوی مورد نظر ما باشد اگر دولت مجلس و مردم به این آموزها تمسک بجوید انقلاب اسلامی می تواند با صلابتی بیش از گذشته ادامه دهد.

ظریف منش عنوان کرد: شعار امسال را معیار زندگی اسلامی مطرح و اعتقاد داریم آموزههای علوی از طرفی باید شناخته شوند و در مرحله مهم تر در عملمان آن را پیاده کنیم. امروز جهان آماده زندگی علوی است بشر پس از راهکارهای لیبرالی به بن بست رسیده است و دنیایی که همه راههای جهان خوارن را تجربه کرده است میتواند با نام و یاد آموزهای امام علی(ع) نجات پیدا کند. کدام انسان با فضیلت وجود دارد که پس از شنیدن آموزههای امیرالمومنین جذب این شخصیت نشود.

مدیر مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: آموزههای امام علی(ع) امروز به عنوان نماد عزت آزادی عدالت راه نجات بشریت در دنیا مطرح است اگر می بینیم حجم تهاجم نسبت به سابق بیشتر شده و مقدسات مورد هجمه قرار میگیرند به دلیل این آموزههای مبارک است رسالت بزرگتر ما ترویج آموزهای علوی در سطح جهان است تا زمینههای اقتدار جهان اسلام را فراهم آوریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار