به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با مدیر شعب امور مشتریان بیمه دی که در موسسه فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد، با بیان این که حضور میدانی نمایندگان بیمه دی و بازدید از مراکز بیمهای در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به ما کمک خواهد کرد، اظهار داشت: استانها در اجرا در نوک پیکان قرار دارند، اما با تصمیمهایی که از سوی مراکز صورت میپذیرد فاصله وجود دارد و این امر رضایتمندی را کم میکند.
کهنسال با تاکید به این که باید شرایطی ایجاد کنیم که جامعه ایثارگری حس خوبی از دریافت خدمات بیمه دی داشته باشد، اظهار کرد: با تعامل، ارتباط و همدلی میتوان بسیاری از چالشهای بیمهای را حل کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به این که ما نسبت به سایر بیمهها همتراز هستیم، یادآور شد: هدف ما رضایتمندی خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران است، با وجود بیش از ۷۰۰ داروخانه در استان، تنها با ۱۶۵ داروخانه در سطح استان قرارداد داریم، البته این رقم باید افزایش یابد و برای جامعه ایثارگری قدرت تسهیل کنندگی ایجاد کند.
سعید کهنسال افزود: یکی از موضوعاتی که در بیمه دی مهم است رسیدگی به اسناد بیمهای است، در این بخش برای کارشناسان باید انگیزه ایجاد کرد، تقاضا محوری باید اتفاق بیافتد و در این حوزه عرضه محوری جواب نمیدهد.
این مسئول تصریح کرد: نگاه بیمه دی بر مبنای توازن خدمات باشد، همچنین مشکلات و موانع پیش روی شرکتهای ارتز و پروتز باید برطرف شود.
اسماعیلی مدیر شعب امور مشتریان بیمه دی کشور در این جلسه در رابطه با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات بیمه دی در استان ها، اولویت در پرداخت ها، تعامل با مراکز درمانی و ... مطالبی بیان کرد.
در این جلسه رشیدی سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد مازندران، فلاح مسئول موسسه فرهنگی ایثار، پورخیز رئیس مرکز توانبخشی و احمدزاده مدیر بیمه دی استان حضور داشتند.
انتهای پیام/ 112