سردار کارگر در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران رسانه ملی در راهیان نور:

صدا و سیما یک سازمان انقلابی و موفق است/ ابتکار راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور طرحی موفق بود

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به موفقیت سازمان صدا و سیما در پوشش رسانه ای حماسه عظیم راهیان نور اظهار داشت: ابتکار راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور طرحی موفق بود.
کد خبر: ۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ - 20April 2016

صدا و سیما یک سازمان انقلابی و موفق است/ ابتکار راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور طرحی موفق بود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین تقدیر از دستاندرکاران رسانه ملی در راهیان نور نوروز 95 در سازمان صدا و سیما عصر امروز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فعالان رسانهای برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس اظهار داشت: تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای حفظ و صیانت از همین آثار ارزنده در دفاع مقدس صورت گرفته است. در میان مسئولان کسی که بیشترین حضور را در مناطق عملیاتی داشتند رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند، ایشان نُه بار به مناطق و یادمانهای مختلف دفاع مقدس در غرب و جنوب سفر کردهاند.

سردار کارگر با اشاره به استقبال مردمی از راهیان نور افزود: در سال 1384 حدود 400 نفر یادمانها را زیارت کردند و امسال هم  پنج و نیم میلیون نفر به این مناطق رفتند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بیش از 80 درصد کسانیکه برای بازدید از مناطق رفتند نوجوانان و جوانان بین 15 تا 30 سال بودند، یعنی کسانی که در آن ایام یا متولد نشده بودند یا دفاع مقدس را درک نکردند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 50 درصد کسانیکه حضور داشتند سال اولی بودند. برخی از دستگاهها خصوصا نهادهای نظامی مثل سپاه و بسیج فعالیت گستردهای انجام دادند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: نقش صدا و سیما یک نقش ویژه و ممتاز بودهاست و اغلب کسانی که به این مناطق آمدهاند از طریق صدا و سیما مطلع شدهاند و در این مناطق حضور یافتند.

وی با تاکید بر این نکته که فرمانده راهیان نور حضرت سید الشهدا(ع) است و ما سرباز ایشان هستیم، گفت: امروز جهت تقدیر از برادر بسیجی آقای دکتر سرافراز و همکارانشان به اینجا آمدهایم. صدا و سیما هرساله توفیق حضور در راهیان نور را پیدا می کند و امید داریم که تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

سردار کارگر در ادامه افزود: ابتکار راه اندازی قرارگاه رسانهای راهیان نور طرحی موفق بوده که میبایست در این زمینه از بسیج سازمان صدا و سیما تشکر کرد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تخریب صدا و سیما از جانب مخالفان گفت: تقدیر و تشکر از صدا و سیما از شبکههای مختلف پخش شود و اینطور نشود که تنها منتقدین و مخالفان حرف بزنند.

وی با اشاره به اینکه «تقدیرها باعث روحیه بخشی به قشر حزب اللهی میشود» تاکید کرد: سازمان صدا و سیما یک سازمان انقلابی و موفق است. وجود با برکت دکتر سرافراز که هم رزمنده و هم برادر شهید هستند باید قدر دانسته شود. کارکنان و مجموعه صدا و سیما گاهی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هم جلوتر بودند و ابتکارات بسیار خوبی داشتند که ما از آنها یاد گرفتیم. ما از مسئولان و همه عزیزان که در صدا و سیما هستند حمایت و پشتیبانی میکنیم.

لوح تقدیر سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از قرائت توسط سردار کارگر به محمد سر افراز رئیس سازمان صدا و سیما به پاس تلاش رسانه ملی در پوشش راهیان نور اهدا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار