تهیه کننده فیلم «اروند»:

کار کردن در حوزه دفاع مقدس بسیار سخت است

امیدوارم سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه دفاع مقدس بیشتر فعال شود.
کد خبر: ۷۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ - 23April 2016

کار کردن در حوزه دفاع مقدس بسیار سخت است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، قبل از نمایش فیلم «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر روی صحنه آمد و گفت: امروز شاهد اکران یک فیلم ایرانی با نقش مسابقه هستیم که در واقع رونمایی و اولین نمایش آن است به همه خیر مقدم میگویم و عوامل فیلم را دعوت میکنم روی صحنه بیایند.  
 
در ادامه طناز طباطبایی، پانتهآ پناهی ها، مهرداد صدیقیان، سعید آقاخانی (نقش اصلی فیلم)، مرتضی غفوری فیلمبردار، کارن همایونفر آهنگساز، پوریا آذربایجانی کارگردان و داوری (تهیه کننده) روی صحنه آمدند که پس از آن پوریا آذربایجانی گفت: خوشحالم که اولین نمایش «اروند» در مملکتم است. دقیق نمیدانم اما شاید که این تنها فیلم دفاع مقدسی است که کاملا در بخش خصوصی ساخته شده است. بنابراین در کل فکر میکنم با فیلمی متفاوت در این زمینه روبرو باشیم.
 
از تک تک عوامل و حضور شما تشکر میکنم و امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.
 
پس از آن پانتهآ پناهی ها و سعید آقاخانی از اینکه مخاطبان برای دیدن «اروند» آمدهاند تشکر کردند و داوری تهیه کننده بیان کرد: کار کردن در این حوزه سخت است امیدوارم سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه فیلمهای دفاع مقدسی بیشتر فعال شود و از طرفی امیدوارم از فیلم لذت کافی ببرید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار