حجت‌الاسلام صدیقی در اختتامیه جشنواره رسانه‌های علوی:

مسئولان به نسخه اقتصاد مقاومتی عمل نمی‌کنند/ نباید به بیگانه دل ببندیم

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشرفت جامعه نسخه می‌دهند، اما متاسفانه مسئولان طبق این نسخه که درباره اقتصاد مقاومتی است، عمل نمی‌کنند.
کد خبر: ۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ - 26April 2016

مسئولان به نسخه اقتصاد مقاومتی عمل نمی‌کنند/ نباید به بیگانه دل ببندیم

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیر کل بنیاد بینالمللی غدیر پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانههای علوی که در مرکز فرهنگی هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: دیگران میخواهند آنچه را که ما در آیات و روایت داریم از ما بگیرند و پس از آن با وسایل اینترنتی مردم و جوامع مختلف را از بین ببرند. بهعنوان مثال کشتارهایی که اکنون در یمن صورت میگیرد محصول استفاده از اینترنت است.

وی افزود: ما نباید به انتظار دیگران بنشینیم و هر آنچه میخواهند ما برایشان انجام دهیم. راهی که آنها رفتند و این تکنولوژی که اکنون دارند، قبلا خداوند در قرآن به ان اشاره کرده است؛ مانند آنچه که از زندگانی پیامبران در گذشته ذکر شده و یا آنچه در آینده رخ میدهد، اینها مصادیقی هستند که نشان میدهد قران کریم تا چه حد به دانش روز مسلط بوده، که توانسته اینچنین و بهصورت دقیق آنچه را که روی داده بازگو کند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه نباید به بیگانه دل ببندیم، گفت: هر آنچه که از میزان گناهان خود کم کنیم، میتوانیم از "دانش علوی" بهرهمند شویم.

حجتالاسلام صدیقی با بیان اینکه دیگران از دنیای مجازی استفاده میکنند، اما ما نباید در این دنیا محدود شویم، افزود: آماری از تاثیر شبکههای مخرب ارائه میشود، مؤید این است که اثرشان همانند سیل ویرانگر، اساس و بنیان خانوادهها را ویران میکند.

وی یادآور شد: ما در جنگ هشت ساله با قدرتهای بزرگ میجنگیدیم؛ ولی در نهایت پیروز این نبرد بودیم؛ در حالی که آن زمان دارندگان همین علوم پیشرفته، بمب و موشک بر سر ما میریختند و با سلاحهای شیمیایی، رزمندگان ما را به شهادت میرساندند؛ ولی با این حال پیروز نهایی این جنگ ما بودیم، و این نشان داد اسلحه نیست که جنگ را به پیروزی میرساند؛ بلکه داشتن ایمان و اتکا به خداوند میتواند صحنه نبرد را متحول کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما از کشورهای صاحب علوم پیشرفته، عقب نمیمانیم و دائم رشد و توسعه مییابیم؛ اما متاسفانه برخی مسئولین ما چنین عقیدهای ندارند و فکر میکنند باید در دامان آمریکا نفس بکشیم.

دبیر کل بنیاد بینالمللی غدیر تصریح کرد: افرادی که در سایه امیرالمومنین با دل بستن به علی(ع) مشغول انجام کارهای فرهنگی هستند، جهاد فرهنگی میکنند، و این کارها را بدون پشتیبانی دولت انجام میدهند؛ اما مسئولین که برای انتخابات و جا انداختن افراد مورد نظرشان تلاشهای بسیاری میکنند، چقدر نسبت به اینگونه مسائل حساسیت به خرج میدهند و یا برای امیرالمومنین(ع) به چه میزانی کار و تلاش میکنند؟

حجتالاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشرفت جامعه نسخه میدهند، اما متاسفانه مسئولان این نسخه را که درباره اقتصاد مقاومتی است، نمیپیچند و به آن عمل نمی کنند.

وی در پایان یادآور شد: بنیاد بینالمللی غدیر در زمینه عینی کردن نهجالبلاغه تلاشهایی را انجام میدهد؛ که برای توسعه این تلاشها نیازمند کمک تمامی علاقهمندان به امیرالمومنین(ع) است، و به این امر میتوان از طریق زبان مجازی کمک کرد، و این در شرایطی لازم است که وقتی شبکههای لجنپراکن فعالیت میکنند، و به خانههای ما بعضا نفوذ کردهاند، ما هم باید نور را به آنها بدمیم تا اثرات این شبکهها از میان برود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار