نماینده پارلمان فلسطین مطرح کرد:

حکم دادگاه آمریکایی در مورد غرامت دو میلیارد دلاری ایران علیه مقاومت است

نماینده پارلمان فلسطین حکم دادگاه آمریکایی در مورد غرامت دو میلیارد دلاری ایران را علیه مقاومت اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ - 26April 2016

حکم دادگاه آمریکایی در مورد غرامت دو میلیارد دلاری ایران علیه مقاومت است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ زهیر صندوقه که صبح امروز در نشست کمیته دائم امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی در هتل اسپیناس تهران سخن میگفت، با اشاره به حکم دادگاه آمریکایی در پرداخت غرامت دو میلیارد دلاری از سوی ایران به دلیل کمک ایران به مقاومت اسلامی در لبنان اظهار کرد: این تناقض غربی است که اسراییل یک جنگ ویرانگر علیه غزه داشت و هیچ بیمارستان و منطقه مسکونی باقی نگذاشت اما ندیدیم که هیچ صدایی این کاراسراییل را محکوم کند.

وی اظهار کرد: حکم دادگاه آمریکایی بر علیه مقاومت اسلامی در لبنان است که افتخار ماست.

نماینده پارلمان فلسطین با بیان اینکه نمیتوانیم سرزمینهایمان را جز با مقاومت آزاد کنیم یاد آور شد: آنچه نیروهای استعماری میخواهند این است که بر موقعیت استراتژیک ما حاکم شوند ما امروز شاهد این هستیم که جبههالنصره و داعش در مرزهای جولان هستند اما حتی یک موشک علیه پایگاههای صهیونیستی پرداخت نکردهاند بلکه صهیونیستها حتی مجروحان داعش را هم درمان میکنند.

وی با بیان اینکه اسراییل به دنبال از بین بردن هویت تمدنی ملتهای مسلمان است یاد آور شد: آنها می خواهند ملت ما شناختی نسبت به فرهنگ خود نداشته باشند اما تا زمانی که چین ، هند و پاکستان را در آسیا داریم که سهم بزرگی در تمدن فرهنگی ملتهای ما داشتهاند به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد. چرا که آسیا آغوش خود را برای فرهنگها و تمدنها از گذشته باز کرده است.

نماینده پارلمان فلسطین در پایان نسبت به اقدامات برخی رسانههای خارجی برای ایجاد تفرقه بین امت واحدهی اسلامی نیز هشدار داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار