مسئول ترور رژیم صهیونیستی کیست؟

رسانه‌های صهیونیستی از تشکیل یگانی ویژه در فلسطین اشغالی خبر دادند که ماموریت‌های مختلفی از جمله ترور رهبران مقاومت را بر عهده دارد.
کد خبر: ۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 27April 2016

مسئول ترور رژیم صهیونیستی کیست؟

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ارتش رژیم صهیونیستی یگانی دارد که ماموریت آن مشخص کردن اهداف ترور در سوریه، لبنان، سینا ، نوار غزه و دیگر مکانهایی است که از نظر این رژیم تهدید به شمار میروند.

وبگاه صهیونیستی «واللا» با انتشار گزارشی اعلام کرد یگانی که نام «یگان فعالسازی عملیات» را به خود اختصاص داده است مسئول مشخص کردن بانک اهداف در کشورهای مختلف است علاوه اینکه زمان ترور این اهداف و وسیله این کار را معین میکند.

«امیر بُخبوط» تحلیلگر نظامی اسرائیلی با تحقیق در این باره اعلام کرد: یک افسر با رتبه نظامی سرتیپ و حرف اول نام وی حرف «ک» است.

بخبوط به نقل از این افسر نظامی اعلام کرد یگان عملیاتی تعیین میکند چه زمانی وقت ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزبالله لبنان در پناهگاهش است و این یگان همان نهادی بود که در ترور (ناموفق) «محمد ضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در جنگ اخیر غزه فعال بود.

بخبوط افزود: یگان یاد شده که وابسته به اطلاعات نظامی اسرائیل است همچنین مسئولیت هماهنگی میان عناصر ویژه نیروی هوایی و پیاده از یک طرف و از طرف دیگر هماهنگی با سازمانهای اطلاعاتی برای جمع اطلاعات از سوی دیگر را بر عهده دارد تا بر اساس این اطلاعات عملیاتهای نظامی در زمان مناسب خودش انجام شود.

بر اساس گزارش مذکور، یگان عملیاتی لحظه به لحظه تحرکات گروههای معارض مسلح در سوریه را دنبال میکند.

در ادامه این گزارش آمده است منطقه سینا در اوج پوشش اطلاعاتی یگان یاد شده قرار دارد زیرا این منطقه بهترین فرصت را برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی داراست و پیشتر گروهک موسوم به «ولایت سینا» در این منطقه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

این یگان اسرائیلی همچنین مسئولیت تحقیق در ابزارهای جنگ روانی علیه دشمن و چگونگی آن را بر عهده دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سرتیپ (ک) همان کسی است که در جنگ اخیر علیه نوار غزه اجازه هک رسانههای فلسطینی برای پخش مستقیم پیامهای اسرائیل برای مردم فلسطین را صادر کرد.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار