در تربت حیدریه

پیکر شهید «عباس چراغی صنوبری» تشییع شد

پیکر سرباز شهید عباس چراغی صنوبری که در حمله اشرار مسلح در شهرستان خاش همراه با دوتن دیگر از همرزمانش به شهادت رسیده بود، بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان تربت حیدریه تشیع شد.
کد خبر: ۸۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ - 30April 2016

پیکر شهید «عباس چراغی صنوبری» تشییع شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مراسم تشییع این شهید با حضور خانواده ­های معظم شهدا و ایثارگران، جامعه روحانیت، مسئولان و اقشار مختلف مردم از محل میدان شهدا به سمت میدان مرکزی برگزار شد.

حجت­ الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در پایان این مراسم طی سخنانی کوتاه جایگاه رفیع شهادت را بالاترین جایگاه در نزد خدا عنوان کرد و افزود: شهیدان مجاهد در راه خدا با تمسک به مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پای در دفاع از حریم اسلام و مسلمین نهاده و به همین جهت از ارزشهای اسلامی محسوب می­ شوند.

عصمتی اظهار داشت: اگر به آموزه­ های اسلامی و قرآنی بنگریم، پدر و مادری که فرزندش در راه خدا به شهادت رسیده از جایگاه و ارزش والای در درگاه پروردگار متعال برخوردار است.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید، جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای صنوبر از توابع بخش مرکزی انتقال یافت. 

 سرباز شهید عباس چراغی صنوبری چهار روز پیش در حمله اشرار مسلح در شهرستان خاش همراه با دوتن دیگر از همرزانش در نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار