وزیر فرهنگ از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید می‌کند

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران چهارشنبه -27 آذر ماه- بعد از نماز مغرب و عشا از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید می کند.
کد خبر: ۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱ - 16December 2013

وزیر فرهنگ از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان فرهنگ و هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی از نمایشگاه جهانی هنر مقاومت دیدن خواهد کرد.

خبرنگاران و اهالی رسانه نیز میتوانند در حاشیه این بازدید به گفتوگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بپردازند.

این در حالی است که تاکنون دانا بارتلت هنرمند آمریکایی، سلمان الحجری هنرمند اهل عمان و فرخ نعمت زاد از تاجیکستان در هفته اول برگزاری جشنواره در تهران حاضر شده و ضمن تبادل نظر با هنرمندان ایرانی کارگاه آموزشی را با موضوع گرافیک برگزار کردند.

علاوه بر این نیز جینا موسی و احلام عباس از لبنان برای برپایی کارگاه آموزشی در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت شنبه -۲۳ آذرماه- و جان لنت از آمریکا هم امروز -۲۵ آذرماه - وارد ایران شدهاند و تا فردا هم راعد خلیل از سوریه، شهید العلم از بنگلادش، هیلدا هیلاری از اُردن و عُصام خازم از لبنان برای برپایی کارگاه آموزشی و داوری آثار در جشنواره حاضر خواهند شد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت هم شنبه -۳۰ آذر ماه- ساعت ۱۴ در "سالن ایران" واقع در موسسه فرهنگی هنری صبا فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار