زائران بنگلادشی راهیان‌ نور غرب در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف ایران در نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنیم

زائران بنگلادشی راهیان نور غرب کشور با بیان اینکه مردم مسلمان بنگلادش رهبر و مردم ایران را دوست دارند، گفت: هدف ایران در نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۸۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴ - 03May 2016

هدف ایران در نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در مراسم صعود سراسری مردم به ارتفاعات بازی دراز که در روز جمعه(10 اردیبهشت) برگزار شد، جمعی از مسلمانان اهل بنگلادش حضور داشتند که با آنان به گفتوگو نشستیم.

یکی از بنگلادشهای گفت: احساس غرور میکنیم که در میان مردم ایران هستیم و این خیل جمعیت را در این مکان که یادمان شهدای بازی دراز است را میبینیم.

مترجم این گروه بیان داشت: از صبح که در این مراسم حضور یافتند اطلاعات راجع به این عملیات را به این عزیزان دادیم تا با عملیاتهای دوران دفاع مقدس در غرب کشور و مجاهدتهای رزمندگان آشنا شوند.

یکی دیگر از بنگلادشیها خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی بنگلادش، هم اهل تسنن و هم اهل تشیع مردم ایران، آیت الله خمینی و آیت الله خامنهای را دوست دارند و هدف مردم ایران یعنی نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال میکنیم. ما به اینجا آمدهایم تا اسلام واقعی را بشناسیم.

این جوان بنگلادشی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس در رابطه با تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهان باتوجه به تحریمهایی که دشمنان علیه این ملت کردهاند، گفت: آنها آن تحریمها را ایجاد کردهاند تا مردم ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کنند اما خللی در حرکت انقلاب اسلامی در ایران و در سایر کشورها ایجاد نشده است.

یکی دیگر از این مسلمانان بنگلادشی تصریح کرد: ما معتقدیم که آیت الله خامنهای تنها رهبر ایران اسلامی نیست بلکه رهبر تمام مسلمانان جهان است و در سایه رهبری ایشان همه ما آمادهایم و به سخنان ایشان گوش فرا میدهیم.

وی با اشاره به برخی کشورهای مرتجع عرب در منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: برخی از کشورها به ظاهر اسم اسلام دارند اما بویی از اسلام نبردهاند. ما نیاز داریم که امت اسلامی دست به دست هم بدهند و با هم متحد باشند. باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و متفرق نشویم. مردم ایران یک نمونه واقعی از امت اسلامی هستند.

این مسلمانان بنگلادشی در پایان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار