مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد؛

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران رتبه نخست کشور را کسب کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در اجرای برنامه‌های سال 94 رتبه نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ - 02May 2016

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: کتابهای شهید آیتالله مطهری بسیار ژرفاندیش و علمی است.

وی با بیان اینکه اگر معلمان نبودند مسیر جامعه و دنیا تغییر میکرد، افزود: معلمان در بهترین سنگر اسلام، قرآن، اهلبیت(ع)و... قرار دارند و امامزادگان مصداق بارز معلمان اسلام هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه رسانهها نقش مهمی در موفقیت اوقاف در اجرای برنامههای فرهنگی، مذهبی، دینی و اجرای نیت واقفان دارند، ادامه داد: اوقاف مازندران در اجرای برنامههای سال 94 رتبه نخست کشور را کسب کرد.

این مسئول با بیان اینکه جهت گیریهای ما در جامعه باید قرآنی، دینی، مذهبی و ولایی باشد، اضافه کرد: در سال گذشته 165 وقف جدید در مازندران ثبت شد.

علیزاده اولویت سازمان اوقاف و امور خیریه را اخذ سند مالکیت موقوفات دانست و بیان کرد: 746 سند مالکیت موقوفات مازندران در سال گذشته اخذ شد که هدف آن تثبیت مالکیت موقوفات است.

وی با اشاره به فعالیت اداره تحقیق در ادارهکل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: تمامی اسناد و هزینه موقوفات مازندران در اداره تحقیق مورد بررسی قرار میگیرد تا هیچ گونه انحرافی در اجرای نیت واقف وجود نداشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 3 هزار و 500 مورد خبر در فضای مجازی، سایتها، خبرگزاریها و روزنامهها منتشر شد، گفت: جامعه نیازمند تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است که این امر با تلاش بیشتر رسانهها محقق میشود.

نظر شما
پربیننده ها