نامه سفید؛ مروری بر اتفاقات عاشقانه جنگ

نویسنده کتاب "نامه سفید" گفت: نامه سفید، داستان بانویی است که با خانواده خود بر سر مزار شهیدی به بهشت زهرا می‌رود و به یاد دوران گذشته و خاطرات خود می‌افتد.
کد خبر: ۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰ - 22December 2013

نامه سفید؛ مروری بر اتفاقات عاشقانه جنگ

سید هاشم حسینی نویسنده کتاب "نامه سفید" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: اتفاقات ذکر شده در کتاب، بیشتر جنبه خانوادگی دارند و این رمان روایتگر اتفاقات پشت جبهه است.

حسینی ادامه داد: نامه سفید، داستان بانوی 40 سالهای است که با خانواده خود به بهشت زهرا و بر سر مزار شهیدی میرود که با دیدن او به یاد دوران گذشته و خاطرات خود میافتد.

نویسنده کتاب "نامه سفید" تصریح کرد: زن با دیدن نام سنگ قبر که مبهم است و کمی مخدوش شده، یاد نامزد سابق خود میافتد که پس از مدتی نامزدی خود را با او به هم میزند.

وی دلیل به هم خوردن نامزدی آنها را اعتقادات پسر برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از رفتن پسر به جبهه، دختر نامزدی خود را با او به هم میزند. پس از مدتی نیز پسر نامه سفیدی برای وی میفرستد که نامه بدون متن او حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

حسینی بیان کرد: نامه سفید در واقع بیانگر کسانی است که یا در عرصه جنگ ورود کردند و یا نتوانستند شرایط را تحمل کنند و از دور نظارهگر جنگ و وقایع مربوط به آن بودند.

نویسنده کتاب "قسمت دوم" ادامه داد: علاوه بر این، در کتاب مقایسهای بین نسل امروز و دیروز نیز صورت گرفته است.

گفتنی است؛ کتاب "نامه سفید" نوشته سید هاشم حسینی در 160 صفحه و از سوی انتشارات سروش روانه بازار نشر شده است.

نظر شما
پربیننده ها