تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فکر و ابزار است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید در جهت توسعه همه جانبه کشور گام برداریم.
کد خبر: ۸۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ - 02May 2016

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فکر و ابزار است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رضا استاد رحیمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری میانه با بیان اینکه توسعه کشور تنها با همیاری و همکاری همه اجزای جامعه میسر است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم به اجرایی شدن تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای 'اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل' کمک کنیم.


وی اظهار کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نه تنها باید از لحاظ فکری و ذهنی بلکه باید از لحاظ ابزاری هم توانمند باشیم.


استاد رحیمی با بیان ضرورت بین المللی شدن توسعه ایران در همه حوزه ها افزود: در راستای توسعه کشور،مسئولان و مدیران اجرایی باید با پیروی از خط و مشی نظام و با حفظ سلامت اداری و دوری از هرگونه فساد، در جامعه الگو باشند.


وی با بیان اینکه امنیت جزئی از توسعه یافتگی است و ایران در عرصه امنیت زبانزد دنیاست، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه شائبه نشانگر ثبات و امنیت در کشور است.


استاد رحیمی اظهار کرد: در بحث انتخابات نیز باید به سمت بین المللی شدن برویم و این بدان معناست که نماینده باید بین المللی فکر کند و مردم نیز باید به برنامه و حزب رای دهند که خوشبختانه در انتخابات امسال این گونه شد و منطق جمهوریت و رای مردم به منصه ظهور رسید.


وی با بیان اینکه حق مردم بر تعیین سرنوشت خویش یکی از موفقیت های نظام به شمار می رود، افزود: باید در حفظ سرمایه اجتماعی 'اعتماد مردم به نظام و متقابل' بکوشیم که این امر به مدیران اجرایی بستگی دارد.


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی اعتماد مردم به نظام و به صحنه آمدن آنها را سبب بیمه نظام و تمرین مردمسالاری دانست و گفت: این همه احساس مسئولیت در راستای قوام بخشیدن و حفظ و پایداری نظام است.


فرماندار شهرستان میانه نیز در این جلسه با بیان شرح وظایف نمایندگان به رعایت کامل احترام و تعامل با نمایندگان از سوی ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: نحوه تعامل ادارات با نمایندگان و بالعکس فقط از کانال فرمانداری خواهد بود.


حمید شکری با بیان اینکه اعضای شورای اداری از بخش ها و خود شهرستان است که این امر امتیاز و افتخاری بزرگ برای شهرستان به شمار می رود، افزود: شورای اداری حاضر، شورایی منسجم، کارآمد با افرادی تلاشگر و دلسوز می باشد که به صورت هماهنگ با مجموعه مدیریت عالی شهرستان در ارتباط می باشند.


وی اضافه کرد: شورای اداری شهرستان با یکدلی و در اسرع وقت در راستای سیاست های ابلاغی از سوی دولت تدبیر و امید در شهرستان گام برداشته و در سال جاری نیز در جهت این سیاست ها و تحقق منویات رهبری وارد میدان اقدام و عمل خواهند شد.


در این جلسه تغییر هم زمان سه بخشدار شهرستان میانه و معارفه بخشدار جدید کاغذکنان طی حکمی از سوی وزیر کشور انجام شد.


مجید حاتمی بخشدار اسبق کاغذکنان به سمت بخشدار کندوان، رسول یعقوبی بخشدار سابق کندوان به سمت بخشدار ترکمانچای، بهنام آقامحمدی بخشدار سابق ترکمانچای به سمت بخشدار مرکزی و ابوالفضل آذری به عنوان بخشدار جدید بخش کاغذکنان منصوب شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار