مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک مازندران اعلام کرد؛

راه‌اندازی موفق شبکه شمیم به صورت پایلوت در مازندران

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک مازندران گفت: راه‌اندازی شبکه شمیم به ‌صورت پایلوت در مازندران با موفقیت‌ اجرایی شد.
کد خبر: ۸۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ - 03May 2016

راه‌اندازی موفق شبکه شمیم به صورت پایلوت در مازندران

 به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران از تشکیل بیش از 20 شورا، کمیته و کارگروه تخصصی در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد و اظهار کرد:کسب مقام سوم در کشور در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاک نتیجه زحمت و تلاش همه کارکنان واحدهای ثبتی، ستادی، رؤسا و معاونان ادارهکل ثبتاسناد و املاک مازندران است.

مدیرکل ثبتاسناد و املاک استان مازندران با اشاره به شعار سال به صرفه جویی، بهرهوری و شفاف سازی تأکید کرد و گفت: تشکیل شوراها موجب تسریع در حل بسیاری از مشکلات به ویژه در واحدهای ثبتی شده است.

بهادر راهاندازی موفق سیستم اثر انگشت در مازندران به صورت پایلوت کشور را از دیگر افتخارات ادارهکل ثبتاسناد و املاک استان مازندران دانست و تصریح کرد: این طرح به صورت موفق در استان به اجرا در آمده است و رضایتمندی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه راهاندازی شبکه شمیم که به صورت پایلوت در مازندران اجرایی شد نیز موفقیتآمیز بوده است، افزود: برگزاری موفق همایش نقش ثبت در نظم حقوقی و کاهش دعاوی، با مشارکت کانون سردفتران و دفتریاران مازندران صورت گرفته است.

مدیرکل ثبتاسناد و املاک استان مازندران ادامه داد: برگزاری همایش مدیران ستادی و استانی در سال 94 که برای نخستینبار در استان برگزار شد از اقدامات مهم صورت گرفته در سال گذشته بوده است.

وی سه ناحیه شدن اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری، راهاندازی اداره اجرای اسناد رسمی ساری و ساخت سرود سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسط این استان را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در سال گذشته نام برد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار