دفاع پرس گزارش می‌دهد:

کسی شیطان بزرگ را بزک نکند

کسی حق ندارد که بگوید شیطان بزرگ آدم شده چرا که امروز هم جهانخوارتر و هم تشنه به خون‌های بیشتری است.
کد خبر: ۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ - 03May 2016

کسی شیطان بزرگ را بزک نکند

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ماجرای سرقت اخیر دولت آمریکا با کمک دستگاه فاسد قضائیشان از منابع مالی جمهوری اسلامی ایران که در حدود دو میلیارد دلار ارزش داشت یک بار دیگر ثابت کرد که شیطان بزرگ نه تنها آدم نشده بلکه بر افزونخواهی خود در برابر کشورهای دنیا اضافه کرده و امپریالیستی جهانخوارتر از گذشته شده است.

پس از توافق جمهوری اسلامی ایران و پنج بعلاوه یک در خصوص مسائل هستهای که به برجام شهرت یافت؛ که در این مجال  کار به خوب و بدش و نقاط ضعف و قوتش نیز نداریم، به یک باره شاهد یک ذوقزدگی در اظهار نظر از ناحیه برخی از سیاسیون در خصوص نقش مثبت یانکیها برای رسیدن به توافق با جمهوری اسلامی بودیم که به قول معروف نشانشان به نشان اختلاف نظر گسترده آمریکا با رژیم غاصب صهیونیستی و سران مرتجع عرب به خصوص حکام فاسد سعودی بود.

آمریکایی که مهر توافق نامه برجامش خشک نشده همچنان صحبت از همه گزینههای احتمالی روی میز برای برخورد با جمهوری اسلامی می کند.

آمریکایی که در حمایت از حیوانات وحشی تکفیری تروریست در عراق و سوریه که توسط متحد اصلی منطقهای شان یعنی رژیم پوشالی و پوک سعودی به وجود آمدهاند ایران را متهم به ایفای نقشی مخرب در خاورمیانه میکنند و دلیلشان نیز حمایت ایران و حزب الله قهرمان از مقاومت مردم مظلوم عراق، سوریه، بحرین ، یمن و لیبی است.

آمریکایی که همچون راهزنان سر گردنه با بربریتی غیر قابل وصف اموال به ناحق مصادره شده ملت ایران را با ادعاهای شرم آور و واهی دست داشتن در حوادث یازدهم سپتامبر در مقابل چشم جهانیان به سرقت می برد و در کمال پررویی و گستاخی به دزدی ننگین خود نیز افتخار می کند.

خنده دار است که در این بین سازمان ملل متحد و شورای امنیت نقش مترسک سر جالیز را بازی می کنند.

انگار نه انگار که یازدهم سپتامبر توسط بن لادن، شاهزاده سعودی که شریک تجاری خانواده جرج دبلیو بوش در شرکتهای نفتی تگزازس بود و با کمک بندربن سلطان و دارائیهای همسرش و عوامل عربستانی شکل گرفت.

هرچند که همه ماجرا نمایش خیمه شب بازی صهیونیستها و آمریکاییها بود برای حمله به عراق و افغانستان  در راستای لشگرکشی گسترده به خاورمیانه به بهانه مبارزه با تروریسم؛ این گونه است که کسی حق ندارد صورت بد ترکیب و کریح آمریکا را برای ملت مظلوم ایران که از ابتدای تشکیل نظام مقدس اسلامی آسیبها از او دیدهاند، بزک کرده و برایش مرثیه سرایی نماید که وقتی پینوکیو آدم شد آمریکا نیز می تواند آدم شود.

این همان آمریکایی است که به صدام لعین چراغ سبز حمله به ایران را نشان داد و میلیاردها دلار سلاح پیشرفته در اختیارش گذاشت.

این همان آمریکایی است که به هواپیمای مسافربری ما حمله کرد و آن جنایت هولناک را بوجود آورد.

این همان آمریکایی است که حمله به طبس به بهانه نجات جاسوسانش در لانه جاسوسی در تهران را انجام داد.

این همان آمریکایی است که ایران را محور شرارت نامید و هر روز صحبت از همه گزینههای روی میز می کند هرچند که هیچ غلطی هم نتوانست و نمی تواند انجام دهد.

پس کسی حق ندارد که بگوید شیطان بزرگ آدم شده چرا که امروز هم جهانخوارتر و هم تشنه به خونهای بیشتری است.

نظر شما
پربیننده ها