ندیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تولید داخلی، شرط بقا در دنیای اقتصادی آینده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جمهوری اسلامی باید برای خود برند و اعتبار کسب کند و در آسیا و جهان راه‌هایی برای صادر کردن کالاهای درجه یک ساخته شده وطنی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ - 03May 2016

تولید داخلی، شرط بقا در دنیای اقتصادی آینده است

ایرج ندیمی نماینده مردم گیلان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت تولید داخلی در جمع کارگران گفت: اگر خواهان آیندهای روشن هستیم باید تولید را افزایش دهیم چرا که تمامی کشورهایی که نبض اقتصادی را در دست گرفتهاند روزی وارد کننده کالاهای خارجی بودند ولی امروز با خودباوری و اتکا به نیروی درونی جز صادر کنندگان برتر دنیا هستند.

وی شرط بقا در دنیای آینده را تولید دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی باید برای خود برند و اعتبار کسب کند و در آسیا و جهان راههایی برای صادر کردن کالاهای درجه یک ساخته شده وطنی داشته باشیم. این مهم نیز زمانی صورت میپذیرد که در داخل کشور بتوانیم تولید اندیشه به نحو احسن اتفاق بیافتد.

نماینده مردم گیلان اظهار داشت: تولید اندیشه لزوما در دانشگاه شکل نمیگیرد چرا که هر فردی که میتواند ایده جدیدی برای نوآوری در داخل کشور داشته باشد باید مورد حمایت مادی و معنوی دستگاههای ذیربط درون کشور قرار گیرد.

ندیمی عامل اجرایی در کشور را دلیلی در جهت پیشرفت تولید داخلی بیان و تصریح کرد: کارآفرینان و کارگران نیز جزء عوامل اجرایی هستند که به تولید داخلی کشور کمک شایانی خواهند کرد و در این بازه رویکرد اقتصاد مقاومتی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تولید محوری است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اگر تولید در کشوری وجود داشته باشد مسلما در دنیای پیرامون دیده خواهد شد لذا در این صورت هم به کارگر داخلی، مواد خام و در نهایت بازار رقابت خارجی در دست صادر کننده داخلی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار