سرباز بجستانی در خاش نشان ایثار و شجاعت دریافت کرد

سرباز وظیفه سجاد عبداللهی، در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه خاش سه تن از آنها را مورد هدف قرار داد و آنها را در دم به هلاکت رساند و یک نفر دیگر از آنها نیز پس از اصابت گلوله‌های این سرباز فداکار، در مکانی دیگر به هلاکت رسیده است.
کد خبر: ۸۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ - 03May 2016

سرباز بجستانی در خاش نشان ایثار و شجاعت دریافت کرد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در پی درگیری جمعی از پرسنل ناحیه انتظامی خاش در استان سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح، در هفتم اردیبهشت­ ماه سال جاری، سرباز وظیفه سجاد عبداللهی اعزامی از بجستان(از توابع خراسان رضوی) توانست سه نفر از اشرار را به هلاکت برساند و انتقام همرزمان انتظامی خود را از آنها بگیرد، که به خاطر همین رشادت و از جان­گذشتگی نشان شجاعت و ایثار دریافت کرد.

این سرباز ایثارگر بعد از معلم فداکار خاشی دومین نفری است که نشان ایثار و شجاعت را از آن خود کرده است. وظیفه عبداللهی با وجود مجروحیت توانسته بود با اشرار مقابله کند و خسارات جبران ­ناپذیری را به باند شرارت و نا امنی وارد کند.

افشین داش ­محمدی دادستان شهرستان خاش در این خصوص گفت: کار سرباز وظیفه عبداللهی ارزشمند و قابل تحسین بوده است زیرا این سرباز فداکار به تنهایی در مقابل اشرار مسلح مقاومت کرد و آنها را از پای درآورد.

افشین داش محمدی افزود: این کادر وظیفه علی­رغم مجروحیت توانست بود سه تن از اشرار مسلح را مورد هدف قرار دهد و آنها را در دم به هلاکت رساند و یک نفر دیگر از آنها نیز پس از اصابت گلولههای این سرباز فداکار، در مکانی دیگر به هلاکت رسیده است.

دادستان خاش اظهار داشت: کار این سرباز بسیار بزرگ و ماندگار محسوب میشود و جا دارد از بزرگی و ارزش کار او بیشتر گفته شود.سرباز فداکار عبداللهی با کار بزرگ خود توانست به متلاشی شدن باند اشرار بینالمللی کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار