در همایش اتحادیه جهانی علمای مقاومت

ولایتی : برخی کشورهای منطقه برای شعله‌ور کردن آتش فتنه تلاش می‌کنند

نشست مشورتی اتحادیه جهانی علمای مقاومت از لحظاتی پیش در بیروت با حضور علی اکبر ولایتی مشاور امام خامنه‌ای آغاز به کار کرد که وی در سخنانی تاکید کرد برخی کشورهای منطقه برای شعله‌ور کردن آتش فتنه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 05May 2016

ولایتی : برخی کشورهای منطقه برای شعله‌ور کردن آتش فتنه تلاش می‌کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در نشست مشورتی اتحادیه جهانی علمای مقاومت تاکید کرد برخی کشورهای منطقه برای شعلهور کردن آتش فتنه تلاش میکنند.

وی تاکید کرد به جای مقابله با دشمن مشترک، برخی برای ایجاد جنگهای نیابتی که به تضعیف امت اسلام منجر میشود، تلاش میکنند.

ولایتی گفت گروههای تکفیری، وجهه اسلام را خدشهدار و زمینه را برای شعلهور کردن آتش فتنه در منطقه فراهم کردهاند.

وی تاکید کرد جامعه جهانی تنها به سکوت در برابر جنایت گروههای تکفیری اکتفا نمیکند بلکه برخی از کشورها به حمایت از تروریسم تکفیری پرداخته اند.

ولایتی تصریح کرد آتش تروریسم حتی به کشورهایی که از آن حمایت کردهاند خواهد رسید و صلح جهانی در معرض تهدید جدی قرار گرفته است.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری به تلاش آمریکا برای بهبود وجهه تروریستها از طریق تقسیم آنها به تروریست خوب و بد گفت آمریکاییها برای ترویج تروریستهای میانهرو یا معتدل تلاش میکنند.

وی تاکید کرد محور مقاومت به مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد و حزب الله افتخار مقاومت است که گامهای بزرگی در این زمینه برداشته است.

ولایتی اظهار داشت اینکه برخی کشورها، حزب الله را تروریستی خواندهاند، پدیده شومی است که به رژیم صهیونیستی کمک و برای تضعیف مقاومت تلاش میکند.

ماهر حمود دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت اولین سخنران نشست مشورتی اتحادیه علمای مقاومت بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار