برگزاری اردوی آموزشی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) در مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور در جمع دانش آموختگان دوره 20 مرکز آموزش سیدالشهدا(ع) زیباکنار، از دانشگاه افسری و تربیت پاسداری در منطقه عملیاتی و یادمان شهدای فتح المبین به تشریح این عملیات پرداخت.
کد خبر: ۸۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 19December 2013

برگزاری اردوی آموزشی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، به همت مرکز معارف دفاع مقدس، اردوی رزمی آموزش دفاع مقدس ویژه دانشجویان دوره 20 دانش آموخته در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اکبرعابدی، فرمانده مرکز معارف دفاع مقدس هدف از برگزاری این اردو که به مدت 8 روز برگزار شده را آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز کسب تجربه در مناطق عملیاتی برای زندگی در شرایط سخت و درگیر شدن از نزدیک با مشکلات مناطق مرزی و به کارگیری آموختههای علمی، دفاعی و آمادگی جهانی برای پاسداران جدیدالورود عنوان کرد.

در این اردو که همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) برگزار شد دانشجویان در معراج الشهدای اهواز و در کنار پیکر مطهر شهدای گمنام با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری پرداختند.

لازم به ذکر است در مراحل پایانی این اردو سردار دریادار پاسدار "صفاری" فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ضمن بازدید از یادمان شهدای فتح المبین  در جمع دانشجویان مراحل مختلف عملیات فتح المبین را که در منطقه عملیاتی شوش انجام و منجر به آزادسازی بخش بسیار زیادی از این مناطق شد تشریح کرد و با بیان خاطراتی از این عملیات بزرگ از رشادتها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، یاد شهدای عزیز را گرامی داشت و افزود: همه ما پاسداران باید حافظ منافع اسلام، ایران اسلامی ، حامی ملت  های مسلمان و آماده فداکاری در راه میهن عزیزمان باشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
-
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
0
باسلام وخسته نباشید
خواستم بدونم دانشگاه فسری امام حسین الان دیپلم جذب میکندیا بافوق دیپلم؟
نظر شما
پربیننده ها