درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در"رودان"

فرمانده انتظامی شهرستان "رودان" استان هرمزگان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف 631 کیلو گرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶ - 18December 2013

درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "مجید حاجی زاده" فرمانده انتظامی"رودان" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان "رودان" با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر در سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام کنترل های محسوس و نامحسوس خودرو حاملان موادمخدر را شناسایی کردند، افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی نموده که با اقدام متقابل و سرعت عمل ماموران قاچاقچیان ضمن رها کردن خودرو از منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی"رودان" خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام شده از خودرو 506 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

"حاجی زاده" یادآور شد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "فاریاب" رودان حین گشت زنی به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک و با رعایت نکات ایمنی آن ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروها 125 کیلو و 200 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند، افزود: در این ارتباط 4 نفر از قاچاقچیان دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرایم، همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی را در کاهش ناهنجاری ها امری ضروری دانست و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار