در مراسم تشییع پیکر منتخب مراغه در مجلس دهم؛

لاریجانی: در حق مرحوم حسین زاده جفا شد

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حاشیه‌های مربوط به منتخب مردم مراغه، گفت که این بی اخلاقی‌ها در برخی رسانه‌های بیگانه دل همه را به درد آورده است.
کد خبر: ۸۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ - 08May 2016

لاریجانی: در حق مرحوم حسین زاده جفا شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر منتخب مردم مراغه که در محل مجلس قدیم و با حضور منتخبان مجلس دهم برگزار شد، اظهار کرد: این لحظات لحظات بسیار دردناکی برای ماست. ما امروز یکی از یاران انقلاب را از دست دادیم. مرحوم حسین زاده فرد عزیزی برای همه ما بود. او از نیروهایی بود که از بطن مردم جوشیده بود و از خانواده مستضعفی بود و مسیر ترقی را با همت و پشتکار خود طی کرد و تحصیلاتش را به نهایت رساند و مقصدش قصد خیری بود که بتواند برای ملت ایران گام اصلاحی بردارد.

وی افزود: مرحوم حسین زاده چند روز پیش تماسی با من داشت و وقتی دیروز خبر درگذشت ایشان را شنیدم بسیار منقلب شدم. به هر حال روزگار اینطور است و ما از لحظه بعد خود خبر نداریم. این حادثه دردناک خیلی تاسف آور بود و همه ما را متاثر کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که می فرمایند انسان ها در خواب هستند و وقتی از دنیا می روند بیدار می شوند، گفت: این حقیقتی است که ما به خاطر اشتغالات پیرامون مان فکر می کنیم بیدار هستیم اما در واقع در خواب هستیم. امروز این برادر عزیز ما صحنه های واقعی تری از عالم را می بیند، او با نیت خیرش قصد داشت در مسیر خدمت حرکت کند.

لاریجانی با اشاره به برخی حاشیه های مربوط به منتخب مردم مراغه نیز گفت: مرحوم حسین زاده واقعا مظلوم واقع شد و من دیدم که چه کارهای نادرست و غیراخلاقی انجام دادند و در حقش جفا کردند و بی انصافی شد. نتیجه این بی اخلاقی ها در برخی رسانه های بیگانه دل همه را به درد آورد و ایشان هم مظلوم واقع شد.

وی مرحوم حسین زاده را نیروی متدین و زحمت کش توصیف کرد و گفت: متاسفانه دامنه این تصادف آنقدر گسترده بود که بقیه اعضای خانواده ایشان را هم در بر گرفت و حادثه ای تاثربرانگیز بود. ما برای سایر اعضای خانواده ایشان آرزوی سلامتی داریم و این ضایعه را به بیت ایشان و خانواده های وابسته تسلیت میگوییم و امیدواریم خداوند ایشان را با اولیای خود محشور کند.

نظر شما
پربیننده ها