با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت

کشف ۲ کیلو مواد روان گردان در نجف آباد اصفهان

در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در نجف آباد استان اصفهان دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقدار دو کیلو و ۴۱۳ گرم شیشه کشف شد.
کد خبر: ۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 18December 2013

کشف ۲ کیلو مواد روان گردان در نجف آباد اصفهان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "علی جعفرینژاد" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ، فردی که قصد توزیع شیشه در سطح شهرستان را داشت مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد قصد دارد یک محموله مواد روان گردان شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودرو از یکی از استانهای همجوار وارد این شهرستان کند که با مشخص شدن این موضوع، عملیات ویژهای برای دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ جعفرینژاد در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با استقرار در مبادی ورودی و کنترل خودروهای عبوری سرانجام خودروی مذکور را با دو سرنشین که پدر و پسر بودند شناسایی و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: پس از متوقف کردن خودرو، ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی با بازرسی از خوردو دو کیلو و ۲۰ گرم کشف شد. و همچنین در بررسیهای میدانی به عمل آمده از محل سکونت متهمین ۳۹۳ گرم روانگردان شیشه کشف شد.

سرهنگ جعفرینژاد با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهمان ۳۹۳ گرم شیشه کشف شد، خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیاتها دو کیلو و ۴۱۳ گرم روان گردان شیشه کشف و دو نفر متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار