فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم گرامیداشت 13 شهید مدافع حرم :

در مازندران با کثرت داوطلبان برای اعزام به سوریه مواجه هستیم

فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم گرامیداشت 13 شهید مدافع حرم مازندران با اشاره به اینکه با تقدیم هر شهید عزم مردم مازندران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیشتر می‌شود، گفت: در مازندران با کثرت داوطلبان برای اعزام به سوریه مواجه هستیم
کد خبر: ۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 10May 2016

در مازندران با کثرت داوطلبان برای اعزام به سوریه مواجه هستیم

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار محمدحسن بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 شهید مازندرانی مدافع حرم که در خانطومان سوریه به شهادت رسیدند در حسینیه عاشقان ساری اظهار کرد: امروز ما برای بزرگداشت یاد و خاطره اولیاءالله جمع شدیم.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم مازندرانی بالاترین نمره قبولی را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) دریافت کردند، افزود: مدافعان حرم در دانشگاه امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) تربیت یافتند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شاهد حضور جدی مردم مازندران در دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستیم، ادامه داد: تقدیم 30 شهید طی سالهای اخیر و تعدادی جانباز نشان دهنده رشادتهای مردم دیار علویان در جبهه حق علیه باطل است.

وی بیان کرد: با تقدیم هر شهید عزم مردم مازندران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیشتر میشود.

سردار بابایی با بیان اینکه در مازندران با کثرت داوطلبان برای اعزام به سوریه مواجه هستیم، اضافه کرد: از همه اقشار جامعه داوطلب داریم.

وی با بیان اینکه از نیروی انتظامی داوطلب برای اعزام به سوریه داریم، تصریح کرد: روحیه عالی در مردم مازندران وجود دارد و ما به این مردم افتخار میکنیم. همه مسئولان استان حامی برنامههای مقاومت هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار